کد خبر: ۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۷
معاون اول رییس جمهور ضمن انتقاد از منتقدان داخلی عنوان کرد؛

داوودی: مردم جهان اسم کودکانشان را محمود احمدی‌نژاد می‌گذارند

جهان شیفته ماست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اول رییس‌جمهور گفت: «دستاوردهای کشور در عرصه‌های گوناگون آن‌قدر روشن و بارز است که تنها کسانی که انحراف و یا اغراض سیاسی دارند، آن‌ها را نمی‌بینند».

پرویز داوودی که در مراسم تجلیل از فعالان بخش خصوصی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سخن می‌گفت، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حملات تروریستی در عراق افزود:‌ «برخی ایران را زمانی محور شرارت ‌خواندند، اما امروز این همه افتخار، عزت و شادی در نظام ما وجود دارد، و کسانی که زمانی خود را محور آزادی و دموکراسی می‌خواندند، نتیجه‌ی رفتارهایشان جنایاتی است که در عراق مرتکب می‌شوند و پنجه‌هایشان به خون مردم بی‌گناه آلوده است؛ چنان‌که کسانی را که به زیارت عتبات رفته بودند به خاک و خون کشیدند».

وی تصریح کرد: «آن‌ها روز به روز بیشتر در باتلاقی که خود درست کرده‌اند غرق می‌شوند».

داوودی در ادامه با بیان این‌که «در عراق بیش از هزار میلیارد دلار هزینه کردند تا بتوانند بر منطقه و نفت آن سیطره پیدا کنند» اظهار کرد: «اما الان مثل گربه‌ا‌ی وحشی که در گوشه‌ای گرفتار شده‌، به صورت همه چنگ می‌کشند و تروریست‌ها را به جان مردم می‌اندازند».

معاون اول رییس‌جمهور با بیان این که «این حرکت‌های آن‌ها مردم را آگاه‌تر می‌کند و هیچ دستاوردی مثبتی برایشان نخواهد داشت و مردم با اتحاد بیشتر در مقابل آن‌ها می‌ایستند» افزود: «اگر عقل داشتند با خیلی کمتر از این همین پولی که خرج کردند می‌توانستند دل مردم را به دست بیاورند، اما امروز با کشت و کشتار می‌خواهند مردم را فریب دهند».

وی در بخش دیگر سخنانش موفقیت‌های به دست آمده برای کشورمان در عرصه‌های گوناگون را روشن و واضح خواند و گفت: «این دستاوردها آن‌قدر روشن و بارز است که تنها کسانی که انحراف و یا اغراض سیاسی دارند، این واقعیت‌ها را نمی‌بینند؛ واقعیت‌هایی که در داخل و خارج وجود دارد».

داوودی در ادامه درباره قدرت‌های بزرگ و زورگو افزود: «بحران جهانی امروز آن‌ها را در خود غرق کرده است و به هر حشیشی دست می‌یازند تا نجات پیدا کنند؛ در حالی که شاخص‌های کلان اقتصادی‌شان همه در حال نزول است و بیکاری و تورم رو به افزایش و فزآینده و برخی کشورهای آسیایی هم که خود را به قدرت‌های زورگو وابسته کرده بودند، امروز ناچارند پول بدهند تا بحران اقتصادی به آن‌ها آسیب نزند، حتی برخی کشورهای اسلامی نیز به قدرت‌های بزرگ رو کردند تا بحران آن‌ها حل شود».

وی افزود: «آن‌ها خود را به یک نظام پوشالی وابسته کرده بودند و امروز به این فکر افتاده‌اند که ساختارهای خود را اصلاح کنند».

داوودی در ادامه سخنانش به اجلاس دوربان 2 در ژنو نیز اشاره کرد و گفت: «در ژنو یک تحول عمیق اتفاق افتاد. اگر روزی در مجامع بین‌المللی ایران مجبور می‌شد به خاطر ساختارهای وابسته‌ی این مجامع به قدرت‌های بزرگ و در اعتراض به سیاست‌های زورگویانه، این اجلاس‌ها را ترک کند،‌ امروز آن‌ها این جلسات را ترک می‌کنند و این یک تحول سیاسی عمیق است».

وی تصریح کرد: «از نظر فرهنگی نیز اذهان آن‌ها آشفته و سرگردان است».نظام سرمایه‌داری در حال فروپاشی است و از هر نظر به هم ریخته است».

معاون اول رییس‌جمهور در ادامه با بیان این که « نظام ما ویژگی‌هایی دارد که باید قدر آن را بدانیم و شکرش را به جا آوریم» اظهار کرد: «مردم ما مردمی آگاه،‌ دین‌دار، سیاسی و باشعور،‌ خلاق و مبتکر هستند. آن‌ها زمانی تجربه اداره دنیا را داشتند و بعد از اسلام هم نقش هدایت‌گری در جهان اسلام داشتند؛ چنان‌که وقتی به کتابخانه‌های بزرگ جهان مراجعه کنید بسیاری از کتب خطی متعلق به دانشمندان ایرانی است. پایه‌ علم کنونی را آن‌ها گذاشتند و با انقلاب هم در حالی که اسلام در کشورهای اسلامی به انزوا کشیده شده بود، آن را به عنوان یک حکومت اسلامی مطرح کردند».

داودی افزود: «در 30 سال گذشته که در این کشور اسلام حکومت کرده، تحولات بزرگی ایجاد شده و نعمت ولایت فقیه یکی از آن‌هاست که باید قدر آن را بدانیم».

وی با بیان این که « ما توانسته‌ایم دنیا را شیفته‌ خود کنیم » افزود: «می‌بینید که چگونه مردم شیفته ما شده‌اند و اسم محمود احمدی‌نژاد را روی کودکانشان می‌گذارند، هم‌چنین طبق آن‌چه اعلام شده 500 میلیون نفر پای رسانه‌ها صحبت‌های رییس‌جمهور ما را گوش کردند؛ به طوری که حتی رسانه‌های دشمن قادر به نمایش ندادن این مراسم نبودند. همه‌ی این‌ها به خاطر اسلام، ولایت و اهل بیت(ع) است».

وی ادامه داد: «امروز هیچ حکومت و ابرقدرتی نمی‌تواند ایران و نقش تعیین‌کننده آن را نادیده بگیرد».

به گزارش ایسنا داوودی در بخش دیگری از این مراسم با تاکید بر نقش تعیین‌کننده گردشگران برای شناساندن ایران به جهان گفت:‌ «دولت نهم در این زمینه توجه کامل و ویژه‌ای داشته؛ چنان‌که در این دولت گردشگری رشد تصاعدی پیدا کرده است و ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری افزایش یافته؛ اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به نقطه‌ی مطلوب داریم».

داوودی هم‌چنین با تاکید بر حمایت سیستم بانکی از صنایع مرتبط با گردشگری گفت: «شما باید آماده شوید برای روزهایی که کارتان 10 برابر می‌شود و این اتفاق خواهد افتاد».

معاون اول رییس‌جمهور در ادامه به شکست سیاست‌های تحریم ایران اشاره کرد و گفت: «زمانی قدرت‌های بزرگ ما را محور شرارت خواندند اما امروز بانک‌های آن‌ها به سوی ما هجوم آورده‌اند تا در ایران شعبه بزنند؛ چنان‌که آن ابرقدرت پوشالی نمی‌داند چه کار بکند و مجبور به اعتراف نسبت به اشتباهاتش در قبال ایران شده است».

وی افزود: «در گذشته برخی خود را در برابر این قدرت‌ها باخته بودند، اما این دولت آمد و به آن‌ها نشان داد چه فاکتورهای عظیمی در جامعه‌ی ما وجود دارد. ملت ما حرکت کرد و خداوند نعمت‌های خود را به آن داد و شکر نعمت در استواری در این مسیر است؛ پس مبادا سستی کنیم که خداوند نعمت‌هایش را از ما بگیرد».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
مثل کردان ، مثل 1 میلیارد گم شده ، مثل چی؟
مثل مشایی و رقص ، مثل ...
دروغ نگو.
راستش را بگی بیشتر رای میاری...
آخه مسخره اون ابوالفضل بود و به خاطر رضا زاده بود ،
هیچکسی هم اسم بچه اش را نمی گذارد احمدی بابا
.
شما آمار دقیق 1میلیارد رو در بیاری بهتر است تا آمار 500 میلیون نفر که نگاه کردند.
آنها نشان دادند تا مردم کشورشان بدانند احمدی نژاد کیه و مثل شما نیستند که سانسور خبری کنند.
شما یه کم از خودت تعریف کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
از لج توهم که شده اسم بچه ام را که تازه به دنیا آمده میگذارم میر حسین و در تمام اخبارها او را می آورم و نشان میدهم.
تو هم برو مثالی پیدا کن و بیار...
دروغ می گی؟
کار نداره .... من با این کار جلوی دروغگویی شما ها رو میگیرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
عجب!!!!!
مگه توی دنیا مثل احمدی نژاد پیدا نمیشه...خوب اونا هم عقلشون اندازه احمدی نژاده (منظورم اینه که عقلشون زیاده!)
این که دلیل خوبی احمدی نژاد نیست...
ولی بقیه دنیا یعنی [...]اسمشونو احمدی نژاد نمیزارن..(البته متاسفانه بیشتر دنیا!!!!!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
هر وقت رهبر بگوید کفن پوشان به خیابانها می آییم و احمدی نژاد و دارو دسته [...] اش را از این مرزو بوم بر میچینیم.
طرح امنیت اجتماعی هم انتخاب کند ، یا احمدی نژاد را برای امنیت بقیه بگیرید و زندانی کنید ، یا ما را بگیرید و رهبر ما بسیجیان را عوض کنید.
به بعضی ها هم که از احمدی حمایت کردند میگویم شرمتان باد.
یا مرگ یا خمینی ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد.
مشایی و احمدی رو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
این آقا شده است مرد غلو . در گفتارش بسیار زیاده روی میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
آقای داوودی به ما چه که مردم دیگر کشورها نام بچه هایشان را چه می گذاران. برید نگاه کنید در کشورهای عربی که چند صد هزار صدام داریم. در نیکاراگوئه چه تعداد لنین گذاشتهند؟
رییس جمهور اگر خوب باشد باید در جامعه نماد داشته باشد. آیا حضرتعالی جوک های روزانه را می بینید در باره احمدی نژاد از طری اس ام اس ارسال میشه؟
نمونه بارز آن جوک های مربوط به یوزارسیو است.
شما بفرمایید در ایران چند نفر طرفدارشن ونه در خارج از کشور؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
ها هاها ها ها ها جوک خو بی بو د.
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
حقیقتاً این حرف ها توهین بزرگی به شعور ملت ایران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
جهان شيفته شماست يا شما شيفته خود!؟
مثل داخل ايران.
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
خوشبختانه ديگر دستها رو شده است پس اينهمه شكر خوري براي چيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
تماشاگر زیاد دلیل جالب بودن شکسته شدن غرور ملت ایران بوده! نه اینکه شیفتتون شدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
حوصله این حرفارو نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
بخدا توهم،خودشیفتگی وخود بزرگ بینی این جمع به مرز جنون رسیده
ناشناس
|
Greece
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۷
0
0
حضرت آقا شما و رئیس دولتان با دنیا جنگ دارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین