کد خبر: ۹۳۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۶

میرحسین موسوی: اهانت به عکس امام خمینی یک اقدام ضدانقلابی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میرحسین موسوی پاره کردن عکس امام در جریان وقایع 16 آذر را کاملا مشکوک و یک اقدام ضدانقلابی دانست.
 
وی در پاسخ به این سوال روزنامه جمهوری اسلامی که موضع شما درباره پاره شدن عکس امام و نشان دادن صحنه اهانت به عکس امام از سیمای جمهوری اسلامی و تلویزیون‌های بیگانه چیست گفت: «حضرت امام خمینی احیاگر دین در قرن حاضر و بیدارگر بزرگ ملت ها برای مبارزه با مستکبران است . ایشان به گردن همه ملت ها به ویژه ملت های مسلمان و مردم ایران حق بزرگی دارند و قطعا هیچ انسان منصف و مومنی به خود اجازه نمی دهد چنین اهانتی به عکس ایشان بکند».
 
میرحسین موسوی افزود: «کسانی که به اینجانب محبتی دارند هرگز کوچکترین اهانت به حضرت امام خمینی را جایز نمی‌دانند و حفظ حرمت امام را واجب می‌دانند. اطمینان دارم که دانشجویان هرگز دست به چنین ساختارشکنی‌هائی نمی‌زنند زیرا همه میدانیم که دانشجویان به امام عشق می‌ورزند و حاضرند برای آرمان‌های امام جان‌فشانی کنند».
 
مهندس موسوی گفت: «اطلاعات دقیقی درباره اینکه اصولاً چنین کاری صورت گرفته باشد ندارم کما اینکه درباره عاملان این اقدام ساختارشکنانه نیز اطلاعات روشنی نداریم ولی به‌هرحال اگر چنین کاری صورت گرفته باشد این یک اقدام مشکوک است و پخش آن صحنه ضدانقلابی از سیمای جمهوری اسلامی نیز اقدام نادرستی بود. از رسانه‌های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند اما چنین اقدامی توسط رسانه ملی که موجودیت خود را به برکت انقلاب عظیمی که به رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد مرهون است به‌هیچوجه قابل قبول نیست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
9
0
واقعا" هرچی فکر میکنم، نمیتونم باور کنم که اقای موسوی واقعا" دنباله رو راه امام است....نمیدانم، شاید این گفته از دل ایشان بر نمیاد که چنین بر دل ما (من) نمی نشیند!!!!نمیدانم......و متاسفم که با برخی رفتارهایشان چنین مملکت را.....و چنین برخی دانشجویان را ...... و نمیدانم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
9
2
اولا موسوي كه نوچة هاشمي است و ثانيا دشمن از موسوي و هاشمي حمايت مي كند چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
4
شما هر وقت کم میارید از دین و امام مایه میزارید یک سوال چرا سایت مخالفان خود را فیلتر میکنید مگر در صورت دروغ گوی شما چرا همیشه به ملت دروغ گفته اید ما تا اخر بر حق خود ایستاده ایم امام حسین با یزید به مخالفت پرداخت چون ستم کار بود چون بر حق نبود چون فاسد بودو ما نیز با شما مخالفیم چون شما فاسدین دروغ گوین چون خیانت کارین چون حق نیستید ما نیز تا اخرین قطره خون با شما به مخالفت می پردازیم حتی کشته شویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
4
4
یعنی این آقایانی که عکس امام پاره می کنن طرفدار شما نیستند؟
عجب!
برادر من چرا ملتو خر حساب میکنی شما با عمکلکردت دهها برابر بدتر از عکس پاره کردن کار کردی ضد تفکرات امام! حالا واسه ما فیلم بازی می کنی ؟
مطمئن باش خدا هست!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
5
2
آقای موسوی اول اینکه بعد از هر نماز لعنتون می کنم چون مسبب تضعیف ولایت در این مملکت هستین
ثانیا از خدا می خوام با هاشمی و خاتمی محشور شید چون لیاقتتون بیشتر از این نامردا نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
4
0
جالبه شاید مهندس موسوی خودشم نمی دونه و بازیچه دست بعضی ها و .. بازیگردان صحنه یه عده بیگانه و فرصت طلب شده ؟؟!!!!!!!!!!!!!! یعنی اگر اینطوری هم باشه .... در چنین عمل وحشتناکی گناهش کمتر از اونهایی که این کار رو کردن هم نیست..دیگه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
4
این نظرات بچه گانه ندهید.آتش این فتنه احمدی نژاد روشن کرد و بس. دلیل این حرف من 4سال دیگر میفهمید که دیگر ایشان بر مسند قدرت نیست و دست گزارشگر، روزنامه نویس ،مجلس و مردم دیگر بسته نیست وباز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
4
سلام
اینجانب با اهانت به همه شخصیتهایی که در این کشور جزء بزرگان ملت هستند مخالفم چه رهبری چه رفسنجانی چه موسوی و کروبی و منتظری و ..... البته امام خمینی که جای خود دارد
اما سوالی دارم از آقای رییس صدا و سیما
شما با پخش تصاویر اهانت به امام چه می خواستید نشان دهید
اگر می خواستید ماهیت اهانت کنندگان را نشان دهید
که چند روز قبل هم تصاویر رهبری معظم انقلاب را پاره کردند
چرا آن را نشان ندادید آیا با این کار می خواهید بگویید که محبوبیت رهبری معظم قابل مقایسه با امام نیست ؟ یا منظور دیگری دارید
اگر واقعا نیت شما شوم نیست و قصد دفاع از امام خمینی را دارید من به شما پیشنهاد می کنم کاریکاتور هایی که دشمنان اسلام بر علیه پیامبر اسلام کشیدند را هم در همه شبکه هایتان نشان دهید تا خشم و کینه مسلمانان نسبت به دشمنان بیشتر شود
آیا پیامبر بالا تر است یا امام خمینی یا مقام معظم رهبری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
1
موسی به دین خود عیسی به دین خود.....خرسند شدیم از انکه امروز رنگ دگر است نه رنگ دیروز...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
3
0
جالبه اقای موسوی میگه رسانه های خارجی همیشه در حال دشمنی با این نظامند من یه سوالی برام پیش اومده که اگراونا مخالف این نظامندو از اونا انتظاری نیست چرا در انتخابات انقدر سنگ شما رو به سینه میزدن؟چرا خانم شما با این شبکه ها صحبت کرد؟چه دلیلی داشت که اونها تمام وقتشونو برای تبلیغات شما گذاشتن؟ اقای موسوی این کار مشکوک نیست چون طرفداران شما در روز قدس با شعارهاشون گفتند که دشمن اصلی امامند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
2
0
اینجوری که آقایان کار صدا و سیما رو نابجا میدونند.پس مرثیه برای امام حسین هم اشاعه توهین به اون حضرت و خطبه های امام علی در باره بی اعتنایی انبوه مسلمین به جسد پیامبر و حضرت فاطمه و یا حتی نکوهش بنی اسراییل به جهت قتل پیامبران توسط قرآن یک
کار غیر اخلاقی و غیر فرهنگیه
ناشناس
|
Sweden
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
2
0
موسوي جانشين [...] ماست.
جالبه با اين همه بلايي كه [...] سر بيت امام اورده حالا غيرتي شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
2
2
شرط میبندم کاره خود دولت کودتاست. اینا همه زیر سر احمدی دروغ گو. فرو پاشی این [...] نزدیکه. ایشالا روزی برسه که این ملت [...]از بین میره. چنان میگن امام که فقط میگی... الله اکبر. شماها در برابر خدای خودتون این قدر خمو راست نمی شین که در برابر [...] ما یه زمانی ابر قدرت جهان بودیم. مردم همه جا با افتخار از ایران حرف میدند. اما حالا... شدیم یه مشت آدمه عقب افتاده و تروریست و جهان سومی. چشماتونو باز کنید. تا کی میخواین تو ظلمت سیر کنید. دولت کودتا تمام سایت های خبری رو فیلتر کرده. مخفیانه تمام دانشجو ها رو داره اعدام میکنه. به پای آزادی بایستید. پول نفت شما رو داره واسه لبنان و فلسطین خرج میکنه این جا مردم واسه نونه شب محتاجن. ظلم تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرگ بر دیکتاتور. نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
3
0
آقاي موسوي صورت مسئله را پاك نكنيد خودتان را به خواب نزنيد سرتان را اززير برف بيرون بياوريد بجاي متهم نمودن صداوسيما واين وآن بگوئيد مسبب اين وقايع كيست؟ مسبب وقايع روز قدس كيست؟ مسبب وقايع بعدازانتخابات كيست ؟مسبب توهين به ملت -انقلاب ورهبري وامام كيست ‍؟مسبب به هرج ومرج كشاندن كشور كيست؟حتماً صداوسيما!!!!!!
ناشناس
|
Canada
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
3
0
چند روز دیگه قران رو هم پاره میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
2
این پاره شدن عکس امام به دستور [...] بوده.برای مخدوش کردن ذهن ملت و خراب کردن مهندس موسوی و خراب کردن صحبت های آقای هاشمی در مشهد.زیرا اگر این کار را انجام نمیداد در روز عاشورا صد ها هزار نفر مانند کفن پوش های ورامین ولی با کفن های سبز به خیابان ها میریختند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
1
0
ببنید. عزیزانی که این مطلب رو میخونید. کسی که حرف ولایت فقیه رو گوش نده مطمئن باشید در آینده ضررش رو میبینه. چه میخواد احمدی نژاد باشه ، چه میخواد موسوی باشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
1
ببنید. عزیزانی که این مطلب رو میخونید. کسی که حرف ولایت فقیه رو گوش نده مطمئن باشید در آینده ضررش رو میبینه. چه میخواد احمدی نژاد باشه ، چه میخواد موسوی باشه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
به نام خدا: با سلام واحترام؛ اين عمل زشت وغير قابل اغماض از سوي تعدادي ضد انقلاب وبي شعور ،خودفروش وحيوان انجام گرفته كه ميباست به جاي فيلمبردار عاملان اين حركت حيواني رادستگير تا به سزاي اعمال خود ميرساندند.اكنون كه اينگونه نشده ويا امكان برخورد وجود نداشته است ؛چرا صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران اين حركت تعدادي انكشت شمار حيوان را كه به شكل انسان شيطاني داخل مردم بودند توسط رسانه جمهوري اسلامي ايران اين صحنه ضد انقلابيون پخش شده است؟ اطمينان دارم كه هر مقامي اجازه پخش آن را داده باشد ،ضدانقلاب بوده ومي بايست تحت پيگرد قرار گرفته و به سزاي اعمال خود برسد.شما را به خدا اينقدر بيخيال نباشيد. شما داريد با اين همه مهرورزي وراءفت اسلامي ضد انقلاب را تنومند وگردنكلفت ميكنيد.روزي فرا خواهد رسيد كه ديگر آن روز خيلي دير است!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
2 روز قبل از 16 آذر روزنامه های کیهان و فارس و ... هشدار داده بودند که این 16 آذر آخرین روز ابراز وجود موج سبزی هاست و حالا با این برنامه از پیش تعیین شده دارند این حرف رو عملی میکنند. همیشه دیدیم که این روزنامه ها با جو دادن و برنامه ریزی مسیر حوادث رو به نفع خودشون تغییر میدن. اینم یه نمونه اش...
مردم بهوش باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
به نام خدا: با سلام واحترام؛ اين عمل زشت وغير قابل اغماض از سوي تعدادي ضد انقلاب وبي شعور ،خودفروش وحيوان انجام گرفته كه ميباست به جاي فيلمبردار عاملان اين حركت حيواني رادستگير تا به سزاي اعمال خود ميرساندند.اكنون كه اينگونه نشده ويا امكان برخورد وجود نداشته است ؛چرا صدا وسيماي جمهوري اسلامي ايران اين حركت تعدادي انكشت شمار حيوان را كه به شكل انسان شيطاني داخل مردم بودند توسط رسانه جمهوري اسلامي ايران اين صحنه ضد انقلابيون پخش شده است؟ اطمينان دارم كه هر مقامي اجازه پخش آن را داده باشد ،ضدانقلاب بوده ومي بايست تحت پيگرد قرار گرفته و به سزاي اعمال خود برسد.شما را به خدا اينقدر بيخيال نباشيد. شما داريد با اين همه مهرورزي وراءفت اسلامي ضد انقلاب را تنومند وگردنكلفت ميكنيد.روزي فرا خواهد رسيد كه ديگر آن روز خيلي دير است!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
احتمالا اهانت به آرمانهای بلند آن حضرت یک اقدام انقلابی بوده است که آقای موسوی به آن اعتراض نکرده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
1
0
چرا طرفداران رئیس جمهور، فکر می کنند که تندیس و نماد کاملی از اسلام هستند و همه باید خودشون رو با اونها تطبیق بدهند و اگر چنین نکنند، کافر هستند؟؟؟؟ یک نگاه به خودشون بیندازند و ببیننند شاید خودشان از اسلام منحرف شده اند. اصلا چطور جرأت میکنند خودشان را نماد اسلام معرفی کنند در حالی که سلمان (ع) که پیغمبر ایشان را از اهل بیت خواندند، جرأت نمیکرد خودش رو شیعه بنامه؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
آقای موسوی شما شخصیتتان با حرامخواران فرق داره جنست با اونا فرق داره خودتو بیش ازاین براشون هزینه نکن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
مخالفان ما!
منظورت از مخالفان ما یعنی ایران اسلامیه!؟
حالا که مشخصه چه کسی مخالف ایران است!
کسی که طرفداری موسوی رو میکنه و عکس امام رو پاره می کنه موافق ایران اسلامیه؟!
اینان اسلام را هدف گرفته اند نه چیز دیگر
هوشیار باشید
نمونه شعار:
نه غربی نه شرقی جمهوری ایرانی
اینجا فقط نام اسلام حذف شده است همان چیزی که دشمنانمان می خواهند
پس شما هم اگر چنین نظری دارید دیگر فرقی با دشمن ایران اسلامیمان ندارید
مرگ بر منافقین کفار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
میر حسین تنها ادعای در خط امام بودن را دارد حالا هم که گندش همه جوره درومده بهتر که اشتباهات خودش رو قبول کنه وگرنه این طوری اگه پیش بره ممکنه مجبور بشه با لباس زنانه از مملکت فرا کنه
از که نالیم که از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
من قبل از انتخابات اقای موسوی را بسیار اندیشمند و بزرگوار می دیدم اما ÷س از وقایع اخیر او را مردی احساساتی ومقام دوستی دیدم که دو دستگی در بین هموطنان ایجاد کرد و فتنه ها کرد واین در حالی است که گرگها در کمین این کشورند . گذشته را مرور کنید ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
فقط باید از آقا(سید علی)حمایت کنیم درسته که آقای موسوی انسان با شریفی هست منم خودم به اوشون رای دادم ولی این طرفدار ها که یه مشت ضد انقلاب هستن بودن که این جنایت رو کردن ولی من می دونم که این کارا زیر سر میر حسین نبوده زیر سر ضد انقلابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
هر عقل سليمي با اندكي تآمل ميدونه اين يك توطعه براي ياران امام بوده و مسلمآ كساني هستند كه براي رسيدن به هدفشون دست به هر كار شومي ميزنند...
برادر اين راه بهشت نيست... دل خوش نكن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
نشان دادن این صحنه از تلویزیون و عکس العملی که نسبت به این قضیه نشان دادند از آن جهت مشکوک است که ما یک نقطه ضعف اساسی دست خیلی ها دادیم . بنابر این آنها که فریاد وامصیبتا سر دادند اگر از فردا شاهد این اهانت در شکل سراسری آن شدند تعجب نکنند و غمگین نشوند . چون کاری کردند که قبح این مسئله برداشته شود . در ضمن خیلی خنده داره که عقل ما به این مسئله نرسه که موضع گیری رسانه های غربی که خوراک تبلیغاتی صدا سیما میشه به ضرر جنبش سبز هست بنا براین مستمسک قرار دادن آن خیلی مسخره به نظر میرسه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
جالبه اين حسينه ميگه رسانه هاي خارجي دشمن نظام هستن و به صلاح مملکت حرف نميزنن.پس حسين يه تجديد نظر تو خودت بفرما.بعدشم چرا نبايد اين حرکتو منعکس کنند بايد منعکس بشه که ماهيت جنبش سبز مشخص بشه.سومش اينه که همينجا قسمت نظراتو نگاه کني بعضيا شعارايي که تو نهي ميکني رو نوشتن و رسما ضد انقلاب صحبت کردن.چه ادعايي داري که جنبش سبزت انقلابيه.متاسفم برات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام
خدا را شاکریم که دشمنان ما را [...] قرار داده است.
روی صحبت من با احمد خاتمی است که در ظاهر بیشتر از بقیه مسولان از دیدن این صحنه ناراحت شدند.
آقای خاتمی میخواهم مواردی را اشاره کنم شاید که غفلت کرده و اشتباه نموده باشید و در صدد جبران برآمده از خداوند غفار طلب بخشش کنید
1-در تصاویر نشان داده شده هیچ نشانی از بانی یا بانیان کار به چشم نمی آید و تصویر به تصویر معترضین چسبانده شده است
2-فرض می کنیم حق با شما باشد و این حرکت از سوی جمعی از معترضین صورت گرفته باشد از کجا می دانید که این نظر تمام معترضین هم باشد؟ از کجا میدانید که این نظر آقای موسوی هم باشد؟چه طور به خودتون اجازه دادید که به این انسان شریف تهمت بزنید و بگویید دیگر ایشون حق ندارند که خودشون رو نخست وزیر امام بدونند جواب خدا را چگونه می دهید؟
3-تصاویری موجود هست که در آن افرادی با ظاهر بسیجی با موتور باتوم و جوب به مردم بی دفاع حمله میکنند.ماشین یگان ویژه یک موتور رو تعقیب می کنه و از روی اون رد میشه و حامیان آقای موسوی با داشتن مدرک نمی تونن ثابت کنن که این کار نیروهای دولتیست و حق اعتراض ندارند.ولی شما از یه عکس پاره که کاملا نامعلومه که چه کسی بانیش بوده حوزه علمیه رو تعتیل می کنید؟چقدر اینکار آدم را به یاد حیله ی عمرو عاص در قران بر سر نیزه کردن میاندازد . وقتی جان خودش رو در خطر دید از موضوعی استفاده کرد که پیش مردم دارای اهمیت بود.اما مردم ما هشیارند و گول نخواهند خورد.
4-اگر راست میگویی چرا وقتی خون ندا بر سنگفرش خیابانی در تهران جاری بود از صداوسیمای عاشق امام خبری نبود که بگوید جهانیان قلب امام پاره شد آیا یک عکس از یک انسان مهمتر است؟
در آخر تشکر می کنم از شما و دوستانتان که بادی بر این آتش زیر خاکستر در آستانه ی محرم وزاندید تا عاشقان روح آزادی خواه حسین نه عاشقان عکس او بار دیگر از این قیام علیه ظلم درس گرفته و خیمه ظالم را بسوزانند و عمرو عاص صفتان را به سزای کار خویش برسانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
ترفند کثیف احمدی نژاد و همفکرانش بود که به فضل الهی به خودشان بر می گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
خمینی کجائی موسوی تنها شده یا حسین میر حسین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
به نظر من پاره كردن عكس امام و نشان دادن آن تلويزيون كار درستي نبوده.
مگر نه اينكه در زمان شورشها چه عكس ها از آقاي احمدي نژاد پاره شد ولي آيا صحيح بود آنها به به تصوير كشيده شود، مسلماً نه چون پايه هاي نظام جمهوري اسلامي متزلزل مي شد.
قبلاً نيز عكسهايي ازامام به دست مخالفانش پاره مي شد ولي به تصوير كشيدن اين مورد آخر حرمت امام را خدشه دار كرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
بعضي از نظرات رو كه مي خونم واقعا تاسف ميخورم
بعضي از دوستان هنوز فكر ميكنند فتنه اي صورت نگرفته
آقايان پيرو ولايت و رهبري باشيد وگرنه هلاك خواهيد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
خداوند انشالله روی سیاه میکند هرکس که این کاررا کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۳
0
0
آقای میرحسین عزیز به کوری چشم دشمنانتان هر روز بعد از نماز دعایتان میکنم
درو بر میرحسین موسوی
یا حسین میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۴
0
0
تو دیگه ... شو که هرچه میکشیم ازدست توی ... . حالا محکوم میکنه؟!! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۴
0
0
آقاي مير حسين واقعا خجالت بكشيد وشرم كنيد از اينكه در مورد حضرت امام حتي فكر كنيد واقعا شما شهدا و امام شهدا و مقام معظم رهبري را خجالت زده و دشمنان خوني نظام مقدس اسلامي را شاد كرديد واقعا براي شما و امثال شما متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
اهانت بطور كل به هر فردي كاري زشت ونا پسند است اما جواب اهانت به ملت ومردم شريف ايران را كي ميده وقتي مردم را اينجور اذيت ميكنند وتو زندانهاي انجوري پذيرايي ميكنند چطر باور نكنيم كه هر كار ديگه اي ميتونند بكنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
موسوی..خیلی درباره ات خوب فکر می کردم ولی برای خودم متاسفم که حالا نام تو و چهره تو را که می بینم لعنتت می کنم آخه چراباید اینقد تو متفاوت باشی مرد چرا آن نام نیکت محو شد /؟چرا از رهبری عزیز فاصله گرفتی؟چرا از راه ولایت وشهدا دور کردی خودتو جوانانو چرا داری عاقبت به شر می شی؟//ببین افکار پلیدت داره آخر عمرتو به چه روزی می رسونه؟توبه کن بر گرد تو دهن مخالفین ولایت بزن.تا محبوب بمانی...............والا به آه مظلومین ولعنت خدا گرفتار شوی
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
با سلام
آقای مهندس میر حسین موسوی !
من هم مثل خیلی ها که دوره ایستادگی شما را در برابر برخی مدعیان اسلام و اقلاب را به یاد دارم من چند سوال از شما دارم به آنها پاسخ به دهید البته شفاف و چند نکته که امیدوارم آنها را به سمع و نظر شما رسیده باشد .
-نظر شما درباره ولایت فقیه چیست و نسبت شما با ولی فقیه حاضر چیست؟
-نظر شما در مورد چهار چوب های اصلاحات چیست و نیز معیار های آن کدام است ؟ و نسبت آن با نظرات ولی فقیه حاضر کدام است؟
-اقدامات انجام شده در چند ماه اخیر را چگونه تحلیل می کنید ؟ و نسبت شما با این اقدامات چیست؟ چه بخشی از آن را تایید می کنید و چه بخشی از آن را رد می کنید ؟
-آیا درست است که شما به دلیل حذف مقام نخست وزیری با برخی اختلاف دارید و فکر میکردید که این پست فقط برای شماست؟
-نظر شما درمورد افراد حاضر در دوره امام و حال حاضر که دم ا امام وولایت فقیه میزنند چیست ونسبت شما با این افراد چیست ؟ آیا همان راست و چپ سابق را قبول دارید؟ افراد را که در زمان امام در اطراف امام بودند آیا اکنون هم به همان آرمانها پایبند هستند ؟ کسانی که در اطراف ولی فقیه حاضر هستند چگونه اند ؟ و نسبت شما با این افراد چیست ؟
شما که به توسعه سیاسی معتقد هستید چرا یک حزب تشکیل نمیدهید تا هواداران واقعی شما روشن شوند ؟


-
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
از کجا معلوم که پاره کردن حضرت امام توسط خود نیروهای امنیتی صورت نگرفته باشه. اینها احتمالا با این کار هدف خاصی رو دنبال می کردند و اون هم خراب کردن ذهن مردم در مورد آقای موسوی و طرفداران ایشون بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
آقای موسوی عزیز
اینان افراد به اصطلاح سبز بودند و این جریانات پس از اعتراضات بیجای شما به وجود آمد . شما یی که نظر شورای نگهبان که مورد تایید امام بود را قبول ندارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
سلام
به اون دوستمون که میگه کار احمدی نژاده میگم : [...] .....
احمدی نژاد ولایی و ......
خواهشا کمی به آن مغز مبارک فشار آورید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
آقای میرحسین عزیز سلام و خسته نباشين صبح نزديك است . پيروزي از ان شماست يا حسين مير حسين دانشجوي دانشگاه ازاد واحد ازادشهر. اين را به ياد داشته باشين كه انسان و انسانيت را و ازادگي را از شما ياد گرفتم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
تابلوئه که از طرف خود طرفدارای احمدی نژادد بود باره کردن عکس امام
و گر نه جنبش سبز چکار با اما داره؟ اون موقع که موسوی شونه به شونه امام بود احمدی نژاد کجا بوود؟اون موقع که رهنورد واسه انقلاب کتاب مینوشت احمدی نژاد کجا بود اگه قرار باشه کسی از پاره کردن عکس امام ناراحت به اول از همه اون خود میر حسینه
بسیجی های محترم یکم فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
موسوی توهم دشمن جان مردم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
دانشجوي دكتري مهندسي صنايع از دانشگاه شريف هستم
موسوي اعتبارش را با دادن بيانيه ها و اقدامات غير قانوني در بين دانشجويان و نخبگان واقعي از دست داده است.راه او از امام جدا جدا شده است . مراقب او باشيد . او دچار [...] شده است. لازم به ذكر است من از كساني بودم كه به او راي دادم . درود بر راه راستين خميني كبير
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
بله، موضوع از اونجا شروع شد که یکی از اون ور آب یه هل کوچولو به این بابا داد و به قول جوکر:
دیوانگی مثل جاذبه میمونه فقط یه هل کوچیک نیاز داره تا یارو تا تهش بره و نمونشو میتونین ببینین

Madness is Like Gravity, All It Takes is a Little Push
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
به شرفم قسم آقای موسوی خودم می کشمت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
با سلام به همه دوستانی که نظر دادند من فقط می خواهم این را بگویم که عزیزان سیاستمدار چه موسوی چه .... کاری نکنید که امام عصرمان از دست ما به خدا شکایت کند کاری نکنیم که بیگانگان برای ما راه چاره در نظر بگیرند و به اصطلاح کمکمان کنند چون به گفته امام هر وقت که دیدید که بیگانگان با ما رابطه برقرار کردند بدانید که در کار ما لغزشی صورت گرفته , نگذارید خون شهدای ما پایمال شود و روح امام از ما ناراضی شود اخر ما با امام عهد بستیم که یادگار او را که این انقلاب است تا آخرین قطره خون حفظ کنیم تو را خدا نگذارید جوانان ما که تازه با آرمانهای انقلاب و اسلام آشنا شده اند دچار تعارض شوند و ندانند که حق با کیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
با سلام به همه دوستانی که نظر دادند من فقط می خواهم این را بگویم که عزیزان سیاستمدار چه موسوی چه .... کاری نکنید که امام عصرمان از دست ما به خدا شکایت کند کاری نکنیم که بیگانگان برای ما راه چاره در نظر بگیرند و به اصطلاح کمکمان کنند چون به گفته امام هر وقت که دیدید که بیگانگان با ما رابطه برقرار کردند بدانید که در کار ما لغزشی صورت گرفته , نگذارید خون شهدای ما پایمال شود و روح امام از ما ناراضی شود اخر ما با امام عهد بستیم که یادگار او را که این انقلاب است تا آخرین قطره خون حفظ کنیم تو را خدا نگذارید جوانان ما که تازه با آرمانهای انقلاب و اسلام آشنا شده اند دچار تعارض شوند و ندانند که حق با کیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
جالب است كساني كه به ميرحسين خرده مي گيرند .دركل بالاتخته را اجاره دادند. موسوي يك حرف زيبا زد. و آن اينكه شما اقايون كه چنين تقلب و خيانتي كرديد منتظر صورتحسابهايتان باشيد-2 مهندس موسوي همانند اقاي خاتمي نيست كه با هارت و پورت آقايون ميدون را خالي كنه جون خودش گفته فردي انقلابي است.
اصولا حضرات مخالف و خل وضع [...] اقاي موسوي دوست داشتني و عاقل و فهيم را اينگونه ارزيابي كنند كه ايشان در دوره اندكي پس از انقلاب كه بيم كودتاي مجدد سران رژيم شاه مي رفت- دوران ترور شخصيتهاي نظام- دوران جنگ و قحطي و ورود نيروهاي كم تجربه و خام به عرصه انقلاب مملكت را اداره كرد
حال احمدي نژاد بي [...] در دوران ثبات اقتصادي كه خاتمي فراهم كرده بود-دوره گفتگوي تمدنها كه همه با ايران دوست بودند و دوره اي كه دو جنگ بزرگ در منطقه درگرفته بود و ايران در جزيره اي امن با ثبات امنيتي كامل بسر مي برد - نه تنها اينها را با گه كاري به باد داد بلكه ايران به عنوان يك كشور ناامن - منزوي و ناپايدار اقتصادي طعمه خوبي براي بيگانگان شده - جان همديگه خود خلتان(طرفداران [...]) مقايسه كنيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
با سلام: من از وقتی که صحنه پاره کردن عکس امام را از تلوزیون دیدم خیلی تعجب کردم که چه را تلوزیون این را پخش کرده :یعنی جی معنی نداره -امام از روز ازلش هم دشمن داشته حتی از اول انقلاب هم تا حالا امام و انقلاب دشمن داشته به امروز و دیروز بعد از انتخابات منتهی نمی شه ولی من تعجب می کنم که چرا تلوزیون این را پخش کرده یعنی مثلا می خوان بگن که طرفداران موسوی بودند-عمرا-ضمنا توهین به امام یک کار زشتی که صدا و سیما با این کارش از زشتی این کار کاست.از طریق عکس و تصاویر می تونن اونایی که دست به این کار را زدند شناسایی کنن چرا این کار را نمی کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
1
0
اطلاعیه ای بسیار مهم
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم حسینی
سران فتنه در آستانه فرار و خروج از کشور!
افشاء گوشه ای از اسناد فراماسون بودن فرقه سبز!
نمادهای فراماسونی در اطلاعیه محرم فرقه سبز!
آشکار شدن دلیل حمایتهای بی دریغ استکبار از سران فتنه!
هشدار مقام معظم رهبری(مدظله) به خطر نابودی انقلاب توسط شاه سلطان حسین ها یا عضوی از فراماسونری(دجال آخرالزمان)؟؟!!!
آَشکار شدن دلایل صدورسلسله بیانیه های اغتشاش زا ، فحشنامه بسیج و.... توسط موسوی!
موسوی ! مهره سوخته فراماسونها!
اینک که به فرموده ریاست محترم قوه قضائیه پرونده سنگین سران فتنه در دادگاه عدل اسلامی در جریان است و به زودی به نتیجه می رسد ، سران فتنه در ترس و اضطراب شدید به سر می برند. ما گروهی از وبلاگ نویسان انقلابی از نیروهای امنیتی به جد خواستاریم با حفظ هوشیاری خود ، مانع از فرار و خروج سران فتنه از کشور شوند. بدیهی است که در بازرسی لانه های جاسوسی سران فتنه اسناد کامل عضویت فراماسونها و ارتباط آنها با استکبار آشکار خواهد شد. شما هم با انتشار این مطلب به موج انقلابی «تسخیر کانون فتنه» بپیوندید.
لینک ارتباط سران فتنه با فراماسونری :
خبرنامه دانشجویان ایران :
http://www.iusnews.ir/news/41-3/4944-1388-09-25-12-14-42.html
وبلاگ ظهور بسیار نزدیک است :
http://www.u313.blogfa.com/post-106.aspx
سایت وعده صادق :
http://www.alvadossadegh.com/fa/new-news/54-1388-05-21-17-58-34/934-1388-09-25-21-24-35.html
وبلاگ یهود پژوه :
http://jew.blogfa.com/post-107.aspx
وبلاگ اخبار و مقالات مهدوی:
http://apocalypse.blogfa.com/post-148.aspx
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
1
0
موسوی بیچاره کارت دیگه تمامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
0
در پاسخ كسي كه گفته"موسوي مي كشمت" عرض ميكنم واقعا متاسفم اميدوارم هر چه زودتر بهبودي كامل بدست آوري!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
1
0
آقای موسوی شما که خود را یک فرد انقلابی و وفادار به انقلاب می دانید آیا در حال حاضر انقلابی را که بدون شک خودتان هم در به ثمر نشستن آن نقش داشته اید در خطر نمی بینید؟ آیا زمان آن نیست که با سر دادن ندای وحدت به همه این شبهات خاتمه بدهید؟ آیا شما همان میرحسین موسوی هستید که در اواخر جنگ در شورای امنیت آن نطق کوبنده را برعلیه سران استکبار ایراد نمود؟ چه بر سر شما آمده که اینگونه در برابر دندان تیز کردن دشمنان این ملت سکوت کرده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
1
پاره شدن عکس امام خمینی ، پیراهن عثمانی است که طرفداران اقای احمدی نژاد بر سر سرنیزه کرده اند. و از آن بهره برداری سیاسی می کنند . ولی فرق کار در این است که امروز دیگر زمان معاویه نیست و مردم فهیم ما ، مردم زمان معاویه نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
0
موسوي كروبي اين آخرين پيامه، ايراني مسلمان آماده قيامه
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
0
مشهور است که به یکی از علما خبر دادند ساعت 4صبح در فلان مکان دزدی صورت گفته ایشان این موضوع را غیر قابل انجام دانست وقتی از علت آن سؤال کردند پاسخ داد که اگر در این ساعت دزدی شده پس افرادی که آمده اند برای دزدی نماز شب را کجا خوانده اند غافل از اینکه اگر دزد نماز شب می خواند که دزدی نمی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
0
برای همتون متاسفم
کاش اینقدر که به فکر مقدسات هستید به فکر پیشرفت کشور باشین
کاش پیشرفت علمی اقتصادی هم براتون مقدس تلقی میشد
کاش وحدت صنعت و دانشگاه بیشتر از حوزه و دانشگاه بود

امروز از آقای دکتر شندم که توی ایران کسی شب گشنه نمیخوابه! آقای دکتر خط فقرو چطور تعریف میکنین نکنه اینم مثل تعریف شاغل عوض شده
حالا سوال من اینه که خانواده هایی مثل ما که اگه امروز کار نکنن برای امشب چیزی ندارند بخورند یا خانوادهایی مثل ما که از ترس مخارج بیمارستان دعا میکنن مریض نشن ایرانییند یا جز اون 40 میلیون فقیر امریکایی هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
بنام خدا و با سلام. اگر جناب آقاي ميرحسين موسوي به ادامه راهپيمايي هاي بعد از انتخابات، بخصوص بعد از اعلام مقام معظم و محترم ولايت فقيه، اصرار نمي ورزيدند ، اين اتفاق نمي افتاد. اميدوارم لااقل حوادثي از اين قبيل باعث شود كه ديگر همه تابع ولايت فقيه باشند ولو اينكه آنرا قبول نداشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
اول اينكه عكس امام مهمتر يا سخن امام؟دوم تا مشكلات حل نشه مردم هستند ديروز دوم خرداد امروز جنبش سبز فردا.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
اول اينكه عكس امام مهمتر يا سخن امام؟دوم تا مشكلات حل نشه مردم هستند ديروز دوم خرداد امروز جنبش سبز فردا.....
ناشناس
|
Iraq
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
ملت اگاه تر از اين حرفاست . قضيه عكس امام قضيه پيراهن عثمانه كه خودشون سناريوشو درست كردن بسه ديگه بخدا اينقدر به مردم دروغ نگيد مردم رو خر فرض نكنيد يكم به فكر گندي كه به مملكت زدين باشين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
تحت هر شرایطی و علیرغم بسیاری کاستیها در اداره ی حکومت، همواره در نظرمان باشد: انقلاب ما حاصل خون هزاران شهید است که به لطف الهی و در شرایطی که تمام ابرقدرتان در مقابل ما صف کشیده بودند، به ثمر رسید و ما را از ستم چندین ساله ی بیگانه نجات داد. امروز نیز آنچه باید در اولویت همه باشد، حفظ کشور در برابر بیگانه ی استعمارطلب است. انتقاد از کاستیهای حکومت نباید بگونه ای هدایت شود که رسانه های بیگانه که قطعا دلسوز ما نبوده اند و نیستند و نخواهند بود، از آن حمایت کنند. همین حمایت آنها یک زنگ خطر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
حالا می گیم عکس امام رو شما ها پاره نکردید ، بر علیه آرمان های امام هم شما شعار ندادید؟؟؟؟؟؟؟
براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۹
0
0
برگرفته از متن بالا: مهندس موسوی: "... از رسانه‌های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند ....."
پس تصدیق میکنید که رسانه های بیگانه در حال دشمنی با نظام هستند! سوال اینست که در این مدت کدام رسانه ها بودند که از جریان شما حمایت کردند؟
چرا باید بیان مطالبات از راهی صورت گیرد که دشمن میپسندد؟ واقعا تمام راههای دیگر آزموده شده است، آقای موسوی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
0
آقای موسوی : این یک اقدام مشکوک است ...

به شخصی که زیاد شک میکنه میگن شکاک و حکم فقهی درباره او : عدم اعتنا به شک است ! فتدبّر !
ناشناس
|
Cambodia
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
0
0
متن بالا
مهندس موسوی:
"... از رسانه‌های بیگانه که همواره درحال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی هستند انتظاری جز این نیست که با سواستفاده از این قبیل حوادث مرتکب چنین اقدامی بشوند ...."
پس تصدیق میفرمایید که رسانه های بیگانه سر دوستی با نظام ندارند! سوال اینست که کدام رسانه ها از جریان شما حمایت میکنند؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۸
0
0
در طی چند سال گذشته و در هیچ دولتی به رهبری جسارت نشد،اما در دولت احمدی نژاد به رهبر و اسلام توهین شد،احمدی نژاد هم مثل بنی صدر است،هر چی ما میکشیم از دست این آقا است.باید عزلش کنن تا شاید کمی مردم ارام بشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۹
0
0
من یک فرد تحصیل کرده هستم که عمرمو تو دانشگاه گذروندم اما تو این لحظه و در این ثانیه از عمرم به جایه بزرگ گویی و نثر مکلف فقط میخوام بگم:

آقای موسوی برگرد به راه امام، به نام امام

تو خارج شدی از تمام چهارچوبهایی که امام به خاطرشون قیام کرد. به عنوان پدر واسه همه اونایی که این نظر رو میخونن. میخوام بگم برید کتاب اندیشه سیاسی امام رو بخونید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
0
0
ما نه میتونیم بگیم اقای موسوی گناه کاره نه میتونیم بگیم کسی دیگر چون از سالها پیش کسانی دنبال چنین وقت هایی
بودند که بخواهند با این نظام مخالفت کنند از کجا معلوم شاید کار موسوی باشه ولی ما باید کلاه خودمون را بکنیم غازی یکم فکر کنیم از چهار سال پیش تا به الان چه اتفاقاتی در ایران اسلامی افتاده من شخصا گوش به امر ولایت فقیه هستم و نه با اصولگرایان و اصلاح طلبان و به شما هم این توصیه را دارم که گوش به امر مقام معظم رهبری باشید
با تشکر م.ح.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
اگر واقعا بی گناه باشه به طور علنی اعلام می کرد که بااین ضدانقلابی ها نیست نه این که فقط روزنامه های دوم خرداد حرفاش و بنویسن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
0
0
موسوی چه کاره است که نظر میدهد او فقط یک ... است اگر غیر از این است به حرفهای امام برگردد وفصل الخطاب رهبری و این همه مظلوم نمایی نکند که مردم گول حرفهای ...را نخواهد خورد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین