کد خبر: ۹۵۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶

ابهام در لغو امتیاز ایراندخت و اعتماد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس مطبوعات و رسانه: براساس خبری که برروی خروجی خبرگزاری فارس منتشر و سپس برداشته شد، هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوشته در جلسه هفتگی خود هفته‌نامه سیاسی اجتماعی فرهنگی ایراندخت را لغو امنیاز کرد.
 
این خبر فارس که به صورت خیلی کوتاه منتشر شد تاکید داشت که این هفته‌نامه درجلسه هیات نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شده است. این درحالی است که هنوز این تصمیم به صاحب امتیاز این هفته نامه یعنی مجمع اسلامی بانوان و مدیرمسئول آن یعنی حسین کروبی ابلاغ نشده است. این شایعه نیز وجود دارد که گفته شده چندی پیش رامین معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با خانم فاطمه کروبی به صورت تلفنی تماس گرفته وبه صورت شفاهی موضوع توقیف احتمالی را با ایشان درمیان گذاشته بود. سردبیر این هفته‌نامه محمد قوچانی است که چند ماهی پس از انتخابات اخیر بازداشت بود و همکاران وی در شرق وی را در هفته نامه ایراندخیت همراهی می‌کردند.

همچنین شنیده شده که موضوع لغو امتیاز روزنامه اعتماد در جلسه امروز دوشنبه مطرح شده و به تصویب رسیده است، ولی فعلاً قرار نیست خبر آن منتشر شود. این که این خبرها تا چه اندازه صحت دارد هنوز دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات خبری را منتشر نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۱
0
1
آزادیه مطلق!!!!!! زکی 30 تا نشریه دادن به احمدی نژادو مشایی صدای مارم خفه کردن" این یعنی دیکتاتوری
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین