کد خبر: ۱۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۲
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران خبر داد:

اجرای مجدد طرح زوج و فرد در محدوده جدید تهران از امروز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: اجرای طرح زوج و فرد در محدوده جدید از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز مجددا آغاز شد. 

سردار حسین رحیمی با اعلام این مطلب افزود: این محدوده 120 کیلومتری طرح ترافیکی هر روز تا ساعت 18 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به جز محدوده طرح زوج و فرد، دوربین‌های کنترلی محدوده طرح ترافیک نیز از ساعت 6 و 30 دقیقه امروز فعال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه به صورت رسمی فعالیت ادارات، نهادها، سازمانها و مدارس آغاز می‌شود و احتمال ترافیک بیشتری وجود دارد، ماموران راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه‌تر از روزهای عادی در خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و معابر مختلف شهر از ساعت 6 صبح مستقر شده‌اند.

وی افزود: در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک، خودروهای امدادی و دیگر خودروهای مجاز می‌توانند تردد کنند.

سردار رحیمی گفت: پلیس از ابتدای امسال، سرعت رسیدگی به تصادفات را افزایش می‌دهد و رانندگانی که دچار تصادف می‌شوند اگر مشاهده کنند که ماموران رسیدگی به تصادف دیرتر از حد عادی به صحنه تصادف می‌رسند می‌توانند با شماره تلفن 66926666 تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه یک سوم خودروهای کشور در تهران تردد می‌کنند، گفت: در شهر تهران حدود 5 میلیون خودرو وجود دارد که اگر رانندگان مقررات را رعایت نکنند، ترافیک و بی‌نظمی بیش از حد در شهر ایجاد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: امسال پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگانی که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، با شدت بیشتری برخورد خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین