کد خبر: ۱۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۹

تجمع سازماندهی شده علیه 2 نماینده مجلس در قزوین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تجمع سازماندهی شده علیه شیخ قدرت‌الله علیخانی و طاهرخانی نمایندگان اقلیت مجلس از قزوین و تاكستان به علت عدم همراهی در شعار اعدام برای موسوی و كروبی در صحن مجلس برگزار شد. 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912060375

خبرگزاری فارس با بیان این كه در یک حركت خودجوش(؟) مردم قزوین خواستار اخراج حامیان فتنه از مجلس شدند، نوشت:

مردم شهر قزوین پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی اعتراض‌آمیز برائت خود را از نمایندگان حامی فتنه‌گران اعلام كردند. 

در این راهپیمایی كه با شعار الله‌اكبر و لا‌اله‌الا‌الله شروع شد راهپیمایان شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر موسوی، مرگ بر خاتمی، مرگ بر كروبی، مرگ بر ... و مرگ بر علیخانی را سر دادند. 

در ادامه راهپیمایان با شعارهای فتنه‌گر حیا كن نمایندگی را رها كن، قدرت، طاهرخانی، فتنه‌گر پیوندتان مبارک - مرگ سران فتنه جواب خون ژاله، مرگ بر فائزه هاشمی، مرگ بر مصلحت ساكتی، خواص بی‌بصیرت مایه ننگ ملت، شعار ما یک كلام محاكمه والسلام، هاشمی بصیرت بصیرت، شیخ‌ قدرت حیا كن فتنه‌گر را رها كن، طاهرخانی حیاكن فتنه‌گر را رها كن، خوئینی، خاتمی، انگلیس پیوندتان مبارک و خوئینی، خاتمی، اسرائیل پیوندتان مبارک برائت خود را با فتنه‌گران و حامیان آنها اعلام كردند. 

همچنین تظاهركنندگان با شعارهای وكیل بی‌بصیرت هدایت هدایت، وكیل بی‌بصیرت خجالت خجالت، مرگ بر منافقین جدید، شیخ ‌قدرت حیا كن فتنه‌گر را رها كن و شهر مقدس ما جای منافقین نیست خواستار برخورد با عوامل فتنه و حامیان آنها شدند. 

راهپیمایان با سردادن شعارهای مختلف مسیر مسجدالنبی تا سبزه‌ میدان را طی كردند و در پایان با شعارهای حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، خونی كه در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، خامنه‌ای كوثر است دشمن او ابتر است و ندای یالثارات الحسین به راهپیمایی خود پایان و با آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل تجدید بیعت و بر لزوم ولایت‌پذیری به عنوان اصل اساسی حركت انقلاب تأكید كردند.

فراخوان رسانه‌ها برای این تجمع خودجوش در این لینك‌های خبرگزاری فارس و برنا و روزنامه رسالت دیده می‌شود:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8912030017
http://www.resalat-news.com/fa/?code=55450
http://bornanews.ir/Pages/News-22553.aspx
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
درود بر این دو نماینده شجاع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
0
اگر رسانه‌ها مجازند كه شعار عليه رئيس مجمع و رئيس مجلس خبرگان را منتشر كنند بنابراين شعار عليه ديگر مسئولان هم نبايد سانسور شود:
شعار جنبش ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین