کد خبر: ۱۷۵۶۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۶

اعلام شرایط پرداخت 300 دلار ارز مسافرتی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی مرکز مبادلات ارزی با بیان اینکه تمامی مسافران تنها برای یک بار در سال می‌توانند از 300 دلار ارز مسافرتی بهره‌مند شوند، گفت: اولویت‌بندی برای اختصاص ارز به مسافران کشوری خاص در کار نیست.

صمد کریمی در خصوص شرایط پرداخت ارز به مسافران خارج از کشور گفت: مقررات و شرایط پرداخت ارز به مسافران خارج از کشور همان شرایط قبلی است که مربوط به بخش سوم مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی است و در حیطه خدمات قرار می‌گیرد.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی افزود: رویه واحدی که برای پرداخت ارز به متقاضیان سفر به خارج از کشور اتخاذ شده، این است که برای همه مسافران، 300 دلار پرداخت می‌شود و البته بانک ملت به عنوان بانک عامل معرفی شده است و مشتریان باید با ارایه مدارک و اسناد مثبته به شعب ارزی بانک ملت، مراجعه کنند.

به گزارش مهر،وی تصریح کرد: اولویت‌بندی برای اختصاص ارز به کشوری خاص در نظر گرفته نشده است اما بر اساس مقررات، هر فرد در سال تنها یکبار می‌تواند از این امتیاز بهره‌مند شود.

کریمی گفت: محدودیتی در کار نیست و همه مسافران خارج از کشور می‌توانند 300 دلار ارز مسافرتی را از شعب بانکی دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
2
پول تاکسی از فرودگاه تا هتل میدنا برید بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
2
سیاست دلوت این است که ارز را برای سرمایه داران تامین کند که ذاتن آنها به ارز مسافرتی و دانشجویی احتیاج ندارند و جرینگی از جیب ملت خرج سفر و تحصیلشون می کنند
تازه جالب است که صادر کننده ها که ارز را با نرخ اتاق مبادلات دریافت می کنند فرموده اند که برای ما صرف ندارد که ارز حاصل از فروش اجناسمان را که به کشور برمی گردد در اتاق مبادلات بفروشیم!!!
چرا دلوت یک بار برای همیشه این مقوله را ختم نمی کند؟ اتاق مبادلات را هم تعطیل کنید و نه به صادرکننده نه تولید کننده ارز ندهید بگذارید آن کسی که باید ورشکسته بشود بشود و کسی که می تواند بماند
آنها برای این که از سود صد درصدیشان ذره ای کم نشود خون ما مردم را می مکند و دولت هم احتمالا به بهانه ی گرفتن حمایت بازار در انتخابات حافظ منافع آن ها است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
2
زحمتتون نشه یه وقت 300 دلار؟!!یکی میخولد بره ویزا بگیره کاره مهم داره فقط این پولو که باید بده سفارت؟!!!!!خا....بر سره بانکه مرکزی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
0
2
من به عنوان یک استاد دانشگاه فعال و پر جنب و جوش‌ که هر آنچه کرده و می‌کنم در مورد علم و دانش است و ضرورت دارد سالی چند بار در کنفرانسها حضور داشته باشم، با ۳۰۰ دلار چکار می‌توانم بکنم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
0
2
دستت درد نكنه صمد آقا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین