کد خبر: ۱۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۲

نامه احمدی‌نژاد به مقام معظم رهبری؛ دولت همه نامهربانی‌ها را تحمل خواهد كرد

به واسطه طراحی دشمنان، ملت و كشور در فشارند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: متن نامه احمدي نژاد به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله خامنه اي(مدظله العالي )

مقام معظم رهبري

سلام عليكم

با تبريك عيد عظيم غدير كه تضمين و كمال رسالت پيامبراعظم (ص) و نقطه پيوند بشريت با حقيقت انسان كامل و امام معصوم (س) است از توجه هوشمندانه حضرتعالي به ضرورت حفظ و تقويت وحدت در شرايط خطير كنوني صميمانه سپاسگزارم.

دولت ضمن استقبال كامل از اين تذكر به موقع مانند هميشه تمام هم خود را مصروف خدمتگزاري بي منت و پافشاري بر اصول و ارزش هاي انقلاب و صيانت از حقوق اساسي ملت خواهد كرد و بدليل مسئوليت‌هاي سنگين خود از بگومگوها و يا اصطكاكات داخلي استقبال نخواهد نمود و مانند گذشته و براي مصالح كشور همه نامهرباني‌ها را صبورانه تحمل خواهد كرد.

به واسطه طراحي دشمنان، ملت و كشور در فشارند. اينجانب و همكارانم در دولت براي تدبير امور و مقابله با توطئه هاي دامنه دار و وسيع بدخواهان و براي كاهش فشار بر مردم و پيشبرد امور كشور تمام توان خود را به طور شبانه روزي به كار بسته ايم ليكن ابعاد مسئله و اهميت موضوع مستلزم حضور همه قوا و مسئوليت پذيري و همكاري و همراهي آنان با دولت است كه امروز در خط مقدم اين جنگ تمام عيار اقتصادي قرار دارد.

مطمئن هستم كه جنابعالي بر پاسداري قاطع از قانون اساسي و به ويژه از حقوق اساسي ملت و همچنين صيانت از جايگاه رفيع رييس‌جمهوري منتخب ملت كه بالاترين مقام رسمي كشور پس از رهبري و مجري قانون اساسي است، تاكيد داريد و با هر اقدامي كه اختيارات و مسئوليت هاي مهم او را مخدوش نماييد، مخالفيد.

توجه دادن حضرتعالي به امر انتخابات رياست جمهوري بسيار دقيق و مهم است. انتخابات رياست جمهوري مظهر اراده ملي و نماد حاكميت مردم و بالاترين تجلي مردم سالاري است. جنابعالي بارها تاكيد كرده‌ايد كه همه بايد به گونه اي عمل نمايند كه انتخاباتي پرشور و با حداكثر مشاركت مردم كه موجب تجديد قواي انقلاب و عامل نشاط و همبستگي ملي و بزرگترين ضربه به دشمن است برگزار گردد. اين امر در شرايط كنوني از اهميتي به مراتب بالاتر برخوردار است و ضرورت دارد از هرگونه اقدام و رفتار كه شائبه تضعيف نقش محوري اراده مردم در اداره كشور و يا حضور حداكثري آنان در انتخابات است به جد پرهيز گردد. دولت با تمام توان در خدمتگزاري همه جانبه به ملت حاضر و در صدد زمينه سازي تحقق اين امر است.

انشاالله با تدابير خردمندانه حضرتعالي از اين عقبه به سلامت عبور خواهيم كرد.

سلامتي و عزت روزافزون جنابعالي و ملت بزرگ ايران را از ايزد منان مسئلت دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
0
0
خود این بشر همیشه شروع کننده بگو مگوهاست .................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
0
0
دکتر جان 7 سال ما تحمل میکنیم چند ماه هم شما تحمل کن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین