کد خبر: ۱۵۵۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۱

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی پیش فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت ویزای بازیکنان و اعضای تیم ملی اقدام کرد. در لیست ارسالی فدراسیون فوتبال به ازبکستان نام 33 بازیکن از جمله اشکان دژآگه و علیرضا حقیقی هم به چشم می خورد، در حالی که گفته می شود دژآگه به خاطر مصدومیت به بازی ایران و ازبکستان نمی‌رسد.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با ازبکستان به ترکیه می رود و قرار است دو دیدار دوستانه در این کشور برگزار کند. کاروان تیم ملی سپس از ترکیه راهی تاشکند می شود تا در اولین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان قرار بگیرد.

کی‌روش در مسابقه برابر ازبکستان تمامی لژیونرهای خود را در اختیار خواهد داشت. او البته نام دژآگه را هم در لیست خود قرار داده است تا در صورت بهبود احتمالی بتواند از او استفاده کند. ضمن اینکه در لیست کی روش از بازیکنان دو رگه ایرانی که پیش از آن صحبت حضورشان در تیم ملی مطرح بود، خبری نیست. اسامی 33 بازیکنی که فدراسیون فوتبال برای آنها درخواست ویزا کرده، به شرح زیر است:

سید مهدی رحمتی، شهاب گردان، علیرضا حقیقی، محسن فروزان، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، حسین ماهینی، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، مازیار زارع، رضا حقیقی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، پژمان نوری، محمد نوری، علی کریمی، قاسم حدادی فر، جواد نکونام، اشکان دژآگه، فریدون زندی، محسن مسلمان، احمد حسن زاده، کریم انصاری فرد، هادی نوروزی، محمد قاضی، آرش افشین، میلاد میداوودی، محمد غلامی، محمدرضا خلعتبری و غلامرضا رضایی.

به گزارش مهر،بازیکنان خط خورده از اردوی ترکیه به تهران بر می گردند و 23 بازیکن اصلی به ازبکستان می‌روند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
1
1
بیرانوندکجاست؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین