کد خبر: ۹۷۷۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰

مهدی کروبی: امیدواریم زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی کروبی ضمن دیدار از خانواده و همسر بهاره هدایت عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت که نزدیک به 4 ماه از بازداشت وی می‌گذرد، با انتقاد از رویه فعلی در برخورد با فعالان مدنی و دانشجویی، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر با اتخاذ عقلانیت و تدبیر از سوی طیف حاکم، زندانیان به آغوش خانواده و جامعه خود بازگردند.

در این دیدار امین احمدیان، همسر بهاره هدایت با اشاره به پرونده، روند رسیدگی و اتهامات وارده به همسرش  از رویکرد غیر قابل توجیهی که مسئولان در وارد آوردن اتهامات متعدد و بی‌اساس برای فعالان مدنی و دانشجویی پیشه کرده‌اند انتقاد کرد.

همسر بهاره هدایت، نام‌گذاری یک روز در سال به نام روزآزادی بیان از سوی دفتر تحکیم وحدت را به عنوان یکی از اتهامات همسرش ذکر کرده و گفت: متاسفیم که پس از چند دهه از انقلابی که یکی از اصلی‌ترین آرمان‌هایش آزادی بیان بود اکنون مشاهده می‌کنیم یکی از اتهامات متعددی که به خانم هدایت وارد گردیده بدعت‌گذاری از طریق نام‌گذاری یک‌روز در سال به نام روز آزادی بیان و پاس‌داشت آن توسط وی و سایر دوستان مجموعه تحکیم وحدت می‌باشد.

مهدی کروبی نیز با انتقاد از برخورد با فعالان مدنی و دانشجویان، گفت: متاسفانه این روزها شاهدیم که حتی با کوچکترین و معمول‌ترین مراسم و مناسبت‌ها با نگرش و دید امنیتی مواجهه و برخورد می‌شود. اما ادامه این نوع رفتارها نه تنها باعث دلسرد شدن جامعه و کوتاه آمدن آنان از خواست‌های مشروع خود نخواهد گردید بلکه باعث نارضایتی بیشتر مردم از اوضاع حاکم می‌شود.

بهاره هدایت عضو شورای مرکزی و مسئول روابط عمومی دفتر تحکیم وحدت است که بیش از ۴ ماه است در زندان به سر می‌برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین