کد خبر: ۱۳۱۲۷۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۰

تیم ملی فوتبال با 4 گل مالدیو را شکست داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 را با پیروزی برابر مالدیو به پایان رساند تا در دیدار برگشت کار آسانی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشته باشد. 

دیدار رفت تیم‌های ملی فوتبال ایران و مالدیو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 شامگاه شنبه در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان با برتری 4 بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید.

در این دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با ترکیب سیدمهدی رحمتی، هادی عقیلی، سیدجلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی(احسان حاجی صفی)، مازیار زارع( محمد قاضی)، علی کریمی(کاپیتان)، محمدرضا خلعتبری، هادی نوروزی(سعید دقیقی)، قاسم حدادی فر و کریم انصاریفرد به میدان رفتند.

در این دیدار کریم ‌انصاری‌فرد( 4 و 62)‌، علی کریمی(67) و سعید دقیقی(88) برای تیم ملی فوتبال کشورمان گل زدند. شاگردان کارلوس کی‌روش در نیمه اول ناهماهنگی زیادی داشتند و نتوانستند فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارند اما در نیمه دوم روند هجومی تیم ملی تغییر کرد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه مالدیو ایجاد کرد و فوتبال امیدوارکننده تری را به نمایش گذاشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان باید روز پنج‌شنبه هفته جاری در شهر ماله دیدار برگشت را برابر مالدیو برگزار کند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین