کد خبر: ۱۲۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳

احمدی‌نژاد تاثیرگذاری هدفمندکردن یارانه‌ها را موکول به 10 سال اجرا کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد که امروز برای افتتاح 3 پروژه عمرانی و صنعتی به قم سفر کرده است، پس از آیین افتتاح رسمی این پروژه‌ها طی سخنانی با تاکید بر تلاش و همت بیش از پیش برای ساختن و آبادانی کشور، گفت: طرح‌های جدید شهرسازی دولت در حال آماده شدن است و بسیار امیدوارم که اجرای این طرح‌ها قبل از اتمام دولت دهم کلید بخورد.

وی همچنین گفت: 

*یکی از کارهایی که دولت دنبال می‌کند بحث مسکن است و طرح مسکن مهر در واقع یک طرح مسکن است و طرح اصلی دولت برای تامین مسکن مناسب برای ملت ایران در راه است. 

* شیوه زندگی در مسکن‌ها و آپارتمان‌های کوچک مطلوب و مناسب فرهنگ و انقلاب ما نیست. ما با داشتن سرزمینی وسیع می‌توانیم زندگی بهتر از شرایط فعلی داشته باشیم.

*آمریکا با یک فریبکاری به دنبال نجات رژیم صهیونیستی است. همه باید بدانند که ادامه حیات رژیم صهیونیستی و وجود آن حتی به اندازه یک وجب در خاک فلسطین به منزله حفظ غده سرطانی در تن ملت‌های منطقه و تهدیدی دایمی علیه آنها است.

* یکی از اصلی‌ترین غصه‌های دلسوزان انقلاب را وجود فاصله طبقاتی در جامعه است. این فاصله طبقاتی به دلایل گوناگون در کشور به وجود آمده و اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گامی بزرگ در جهت رفع این فاصله و توزیع عادلانه ثروت در کشور است.

* کافی است اجرای هدفمندی یارانه‌ها 10 سال ادامه پیدا کند تا فاصله طبقاتی را در کشور کاهش دهد. 

*در مسیر اجرای عدالت سرو صداهایی می‌شود و گاهی برخی افراد از تریبون‌های گوناگون افراد را به عدم همکاری با اجرای هدفمندی یارانه‌ها دعوت می‌کنند و حتی گاهی کوچک‌ترین مسایل مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها به تیتر یک برخی رسانه‌ها تبدیل می‌شود. 

* با وجود تمام این سنگ‌اندازی‌ها، دولت خدمتگزار پای دفاع از حقوق مردم و اجرای عدالت خواهد ایستاد و در این مسیر تمام تیرها را به جان خواهد خرید. 

*طرح‌های مهمی در دستور کار است که یکی از آنها ساماندهی تولید در کشور است. باید به سرعت به نقطه‌ای برسیم که کالای ایرانی در جهان حرف اول را بزند و این شدنی است. 

* باید به نقطه‌ای برسیم که بیگانگان برای درخواست کالای ایرانی در صف بایستند کما اینکه زمانی ایران دارای چنین جایگاه و توانمندی‌هایی بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
0
0
این که پارسال گفت بزودی! بزودی یعنی 10 سال !؟ ...
خداجون! ما ایرانیا ... !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۵
0
0
تورا خدا ديگه بسه حرف‌هاي بي اساس با كدوم كار كارشناسي كه كشورها در صف خريد كالاي ايراني بايستند نميدونم هدفمندي يارانه ها فاصله طبقاتي را از بين مي‌برد همينجور حرف زدن بس نيست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین