کد خبر: ۱۴۴۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳

افزایش عیدی با حقوق اسفند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران از انجام مکاتبات با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش میزان عیدی بازنشستگان خبر داد و گفت: پیشنهاد داده‌ایم عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی معادل دو ماه حقوقشان محاسبه شود. 

علی اکبر خبازها افزود: براساس مکاتباتی که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است پیشنهاد داده ایم که حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همانند عیدی کارگران شاغل یعنی معادل دو ماه حقوق برای آنان محاسبه شود.

وی گفت: تا این لحظه پاسخی برای این نامه از سوی وزارت رفاه به ما اعلام نشده است و با توجه به مشکلاتی که بازنشستگان با آن رو به رو هستند همچنان در انتظار موافقت وزیر با پیشنهاد افزایش میزان عیدی این افراد هستیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سال گذشته نیز از وزیر رفاه درخواست افزایش میزان عیدی بازنشستگان را داشتیم که مورد موافقت قرار نگرفت.

خبازها اظهار امیدواری کرد که برای رفع مشکلات و نیازهای اولیه بازنشستگان و خانواده های آنان امسال افزایش عیدی این افراد مورد موافقت قرار گیرد.

وی گفت: درمورد افزایش حقوق بازنشستگان نیز مکاتباتی انجام شده است و دراین خصوص خواستار اجرای ماده 96 قانون تامین اجتماعی براساس نرخ تورم هستیم.

به گفته وی، براساس گزارشات بدست آمده نرخ تورم اعلام شده 40 درصد است که انتظار داریم براساس این قانون، حقوق بازنشستگان طبق نرخ تورم افزایش پیدا کند.

به گزارش مهر،وی درمورد زمان پرداخت عیدی بازنشستگان نیز افزود: هر ساله در بهمن ماه معادل دو ماه حقوق به بازنشستگان پرداخت می شد اما امسال با توجه به تغییر مدیریت در سازمان تامین اجتماعی در بهمن یک ماه حقوق به این افراد ارائه شد به همین دلیل به احتمال زیاد عیدی بازنشستگان همزمان با حقوق اسفند ماه آنان پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین