کد خبر: ۱۰۷۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۱
با اشاره به اظهارات روز گذشته حمید بقایی

انتقاد شدید متکی از نماینده ویژه‌ رئیس‌جمهوری در آسیا

سیاست خارجی عرصه ناپخته سخن گفتن نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر امورخارجه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در آسیا گفت: سیاست خارجی عرصه ناپخته سخن گفتن نیست. 

منوچهر متکی در گفت‌و گو با خبرنگاران در خصوص اظهارات روز گذشته رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی گفت: مشخص نیست آقای بقایی بر اساس کدام مسئولیت و از چه جایگاهی این گونه سخنان نسنجیده را بیان می کند در حالی که هنوز آثار منفی اظهارات اخیر وی که موجب بروز مشکل در روابط خارجی شد از بین نرفته است.

وزیر امورخارجه ضمن فصل الخطاب دانستن نظر صریح مقام معظم رهبری را پرهیز از موازی کاری در سیاست خارجی تصریح کرد: تضعیف دستگاه دیپلماسی کشور به‌ویژه در شرایط کنونی آن هم توسط برخی از افراد دولت مصداق بارز بر شاخه نشستن و بن بریدن است.

متکی از مسئولان و مدیران بویژه در قوه مجریه خواست هزینه کشور را در اداره روابط خارجی با ناپخته سخن گفتن در این عرصه بالا نبرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
سوال من از جناب متكی اين است؛ مگر نه اين است كه شما ...وزير امور خارجه هستيد و جزيی از دولت؟ اگر بالا دست شما آقای احمدی‌نژاد شما را دور ميزند و مسوليت قسمتی از وزارتخانه تحت نظر شما را به شخص ديگري می‌سپارد شما بايد اين مساله را در جلسه هیأت دولت مطرح كنيد و به‌او بگوييد يا بايد به‌عنوان‌ وزير مسئول كل وزارتخانه باشيد و يا از سمت خود استعفا كنيد تا دست نخست‌وزير(!) را در انتخاپ فرد مورد اعتماد خود باز بگذاريد. ولی به‌نظر می‌رسد شما ترجيح می‌دهيد مسأله را در رسانه‌ها مطرح كنيد و چرخ پنجم باقی بمانيد! جالب اينجاست كه عده‌ای كه از ابتدايی‌ترين اصول مديريت اطلاعی ندارند مدعی مديريت جهانند!
آرش سرفراز
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین