کد خبر: ۹۰۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۹

حمایت رسمی آیت‌الله طاهری اصفهانی از موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله سید جلال‌الدین طاهری اصفهانی، نماینده حضرت امام (ره) در اصفهان، با صدور بیانیه‌ای رسمی، از نامزدی مهندس موسوی با عنوان «مردی که امام (ره) او را بارها در مقابل تعرضات و کارشکنی‌ها یاور بود»، حمایت کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم و به‌نستعین
فرا رسیدن سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، فقیه و عارف کامل و فرزانه دوران‌ها، مجاهد فی‌سبیل‌الله حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی (رحمه‌الله‌علیه) و قیام پانزده خرداد را به عموم مردم عزیز و دوستداران آن عبد صالح تسلیت و تعزیت می‌گویم.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام ره مولود مجاهدت و بذل جان مردان و بندگان شایسته خداست که برای ایجاد حاکمیت اسلام ناب و عدالت و آزادی و استقلال ملی تحقق یافت و هدایت آن‌ را مردی برعهده گرفت که نگاه صادقانه به نقش و ارزش مردم و حضور آن‌ها در تمام شئون حاکمیت اسلام در جامعه داشت.

او هرگز از دروغ و ریا و تزویر و قدرت فراوانش برای حکمرانی بر مردم استفاده نکرد و خالصانه و صادقانه در تمام عمر زیست و با بدرقه بی‌نظیر آنان چون استقبال عظیم ورودش به کشور به‌دیدار خدا شتافت. طوبی له و حسن مآب.

انقلاب و کشور با رحلت او دچار ثلمه‌ای گردید که هیچ چیز قادر به جبرانش نیست.

در این زمان که فقدان او فرصتی به بدخواهان و فرصت‌طلبان داده است که بر آرا و دست‌آوردهای او هجمه نمایند و با تحریف و قلب واقعیات و ریاکاری و دروغ انقلاب را از محتوا خالی و ستون‌های اصلی آن‌را دچار آسیب کنند بر همگان واجب است که در حفظ و حراست از این ودیعه آلهی تمام سعی خویش را به کار بندند و از حریم آزادی و مردم‌مداری دینی و استقلال کشور صیانت نمایند.

بدون شک روح آن رهبر عزیز و شهدای واصل، نگران انحرافات و خطراتی است که بنیان انقلاب و جامعه را هدف مطامع دنیوی خود گرفته است.

اکنون که انتخابات ریاست‌جمهوری در پیش روی ما است لازم است که از این فرصت گران‌بها برای برگرداندن مسیر روشن اندیشه امام راحل ره به جامعه و نظام بهره بگیریم و به دنبال انتخاب فردی باشیم که بتواند اهداف آن رهبر فقید را مجددا احیا و استمرار بخشد و بار دیگر نقش واقعی مردم در سرنوشت کشور و حل مسایل بزرگ و عزت و شرف انسانی و جهانی ایران و ایرانی به اثبات رساند و چه کسی اولی از مردی‌که امام (ره) او را بارها در مقابل تعرضات و کارشکنی‌ها یاور بود.

والسلام‌علیکم و رحمه‌الله و برکاته
سید جلال‌الدین طاهری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین