کد خبر: ۱۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
عضو کميسيون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد:

افزايش چشمگير بهای برق و گاز در قبوض فروردين 90

طبق قانون قيمت‌ها بايد پلکانی افزايش می‌يافت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کميسيون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما از همان ابتدا پيش‌بينی کرده بوديم که پس از اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها قيمت برق و گاز افزايش زيادی داشته باشد.
 
نماينده زرند در مجلس شورای اسلامی يادآور شد: البته با توجه به اين که در قبض‌های برق اين دوره تنها کمتر از يک هفته مربوط به زمان اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها بود، به طور قطع در قبض‌های بعدی که در فروردين به مشترکان توزيع می‌شود، قيمت‌ها افزايش بيشتری خواهد داشت و اين افزايش قيمت‌های ناگهانی در ميان مردم شوک به وجود می‌آورد.
 
وی با تأکيد بر ضرورت اجرای قانون هدفمندی يارانه‌ها و مديريت ريسک و کاهش تبعات اين جراحی بزرگ اقتصادی در کشور، تصريح کرد: دولت بايد برای جلوگيری از ايجاد چنين جوی در جامعه، کارشناسانه‌تر عمل می‌کرد و اين افزايش قيمت‌ها به صورت پلکانی رخ می‌داد.
 
اميری خامکانی يادآور شد: در قانون پيش‌بينی شده است که تا پايان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه، دولت به نحوی قيمت‌ها را افزايش دهد که به مردم فشار کمتری وارد شود؛ البته هم اکنون که قانون هدفمندی در حال اجرا شدن است، بايد برای حمايت از مردم و کمک به آنان تلاش شود تا فشار کمتری را از محل اجرای اين قانون متحمل شوند.
 
رئيس کميته برق کميسيون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکيد بر اين که طبق قانون قيمت‌ها بايد پلکانی افزايش می‌يافت، اين نوع عملکرد دولت را بی‌توجهی به برنامه پنج‌ساله و خلاف قانون خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
0
0
این اقدام دولت علاوه بر بی‌توجهی به قانون بی‌توجهی جدی به مردم و از همه مهمتر بی‌توجهی به حفظ دین مردم مخصوصا جوانان این مملکت می‌باشد!!!! مسئولین مسئولانه فکر کنند و تصمیم بگیرند! از ریس‌جمهور ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
0
0
خدایا مردم بی درآمد چکار کنند...آن هم با مبلغ نقدی یارانه.
بهتراست از گرسنگی بمیرند چون مرگ با عزتی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
لطفا نظرات را کامل منعکس نمائید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۸
0
0
شما حساب كنيد من كارمند قرارداد كار معين و اجاره‌نشين و 200000 تومان اقساط ماهانه در يکشهرستان چه جوري ميتونم زندگي كنم چه رسد به كارمند قراردادي كه در تهران زندگي مي‌كند

منصفانه جواب دهيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین