کد خبر: ۱۱۰۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۱

آخرین نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت‌های فوتبال لیگای اسپانیا با پیروزی بارسلونا مقابل صدرنشین و برد پر گل رئال مادرید پیگیری شد. 

در آغاز دیدارهای هفته هفتم این رقابت‌ها دیشب، تیم بارسلونا در نیوکمپ برابر والنسیای صدر نشین قرار گرفت و در پایان با نتیجه 2 به 1 حریف خود را شکست داد، اینیستا و پویول برای بارسا و هرناندز برای والنسیا گلزنی کردند.

همچنین بامداد امروز، رئال مادرید 4 به یک میزبان خود مالاگا را در هم کوبید. در این دیدار ایگوآین دو بار و کریستیانو رونالدو هم دو بار برای رئال گل زدند و استادس گارد نیز تک گل مالاگا را به ثمر رساند.

در دیگر بازی دیشب هم اتلتیکومادرید با 2 گل ختافه را شکست داد.

در نخستین روز هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس هم، دیشب تیم صدرنشین چلسی برابر میزبانش استون ویلا با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

منچستریونایتد هم مقابل وست برومویچ به تساوی 2 - 2 رسید.

در این دیدارها همچنین آرسنال 2 به 1 از سد بیرمنگام گذشت، فولام 1 به 2 نتیجه را به تاتنهام واگذار کرد، بولتون 2 به 1 استوک سیتی را از پیش رو برداشت و بازی تیم‌های نیوکاسل با ویگان 2 - 2 و وولورهمپتون با وستهام 1 - 1 مساوی به پایان رسید.

در ادامه هفته هشتم رقابت‌های فوتبال بوندسلیگای آلمان دیروز، تیم شگفتی‌ساز ماینتس که 7 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود با 1 گل مغلوب هامبورگ شد و بایرن مونیخ با 3 گل هانوفر را برد.

همچنین تیم های قعر جدولی شالکه و اشتوتگارت 2 - 2 مساوی شدند، سن پائولی 3 به 2 نورنبرگ را از پیش رو برداشت، وردربرمن 2 به 1 از سد فرایبورگ گذشت و لورکوزن با نتیجه 3 - 2 بر میزبانش وولفسبورگ غلبه کرد.

در آغاز هفته هفتم رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا نیز دیشب، میلان با نتیجه 3 به 1 کیه وو را شکست داد و با 14 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سایر مدعیان، در مکان نخست جدول ایستاد و در دیگر بازی تیم رم با نتیجه 2 به 1 بر جنوا چیره شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین