کد خبر: ۹۵۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۵
رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی

هویت آذربایجان و هویت تراكتور در هم تنیده شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی:رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اكنون هویت آذربایجان و هویت تراكتور در هم تنیده شده است،گفت: آذربایجان در طول تاریخ همواره در صف اول قهرمانی‌ها در رشادت‌ها قرار داشته است آذربایجان گهواره مردان بزرگ بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: همگان بیاد دارند كه ستارخان‌ها و ثقه‌الاسلام‌ها همچون ستاره درخشانی در آسمان مشروطه درخشیده اند و انقلاب مشروطه بی نام قهرمانان تبریز و آذربایجان مفهومی نداشته است و از نقش آذربایجان در انقلاب و جنگ را نمی توان به سادگی گذشت.

نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور و پرتعداد هواداران تراكتورسازی در مسابقات این تیم به عنوان حماسه ای بزرگ یاد كرد و اظهار داشت: هواداران تراكتورسازی با حضور خود در تهران تبریز و اقصی نقاط كشور شور حال وصف ناپذیری به لیگ برتركشور بخشیده اند.

ریحانی تصریح كرد: اداره باشگاهی با این هواداران نجیب و علاقمند نمی تواند كار سختی باشد، چرا كه هر هوادار با واریز ماهیانه هزار تومان می تواند موفقیت تراكتور را نه تنها در لیگ كشور بلكه در جام‌های آسیایی و بین المللی تثبیت كند.

وی علاقه نمایندگان استان را به تیم تراكتور وصف ناپذیر خواند و اضافه كرد: همه ما بعنوان یك هوادار در خدمت باشگاه هستیم و آماده‌ایم هر كاری از دستمان بر می آید برای این باشگاه انجام دهیم.

ریحانی با اشاره به یك درصد سهم مس سونگون و كارخانه تراكتورسازی تاكید كرد: با اختصاص این مبالغ به تراكتور نباید باشگاه از نطر مالی در مضیقه باشد.

وی در پایان یك روز از حقوق ماهیانه خود در مجلس را به صورت دائمی به باشگاه تراكتورسازی تبریز اهدا کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
0
0
تیتر مطلب بسیار موهن است تراکتور نماد هیجیک از شاخصه های فرهنگی تاریخی یا اجتماعی ما نیست این نوعی انحراف ناجوانمردانه افکار و نمادها ومعیارهاست حذفش کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین