کد خبر: ۱۳۵۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

دختر جوان در زابل به‌دست پدرش كشته شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل دختر 19 ساله‌ای به‌دست پدرش در زابل خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محسن عطار با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد فوت مشكوک در یكی از روستاهای زابل‌، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اكیپی از ماموران، برای بررسی صحنه جرم به محل حادثه مراجعه كردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل با جسد دختر 19 ساله‌ای برخورد كردند كه آثار ضرب و جرح روی دست‌ها و سر وی مشهود بود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی از پدر متوفی، متوجه شدند وی با همسرش اختلاف داشته است.

عطار با بیان اینكه پدر متوفی سرانجام لب به اعتراف گشود به اعترافات متهم درباره نحوه به قتل رساندن دخترش اشاره كرد و گفت: متهم در شب حادثه به خاطر اختلاف با همسرش و این كه وی به خانه نیامده بود، مقداری از وسایل خانه را به آتش كشیده كه دخترش مانع از كار او شده بود و پدر نیز به‌وسیله رگلاتور گاز چند ضربه به سر او وارد كرده و او بی‌هوش شده است و هنگام صبح متوجه شد كه دخترش مرده است. 

بنا به گفته رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، پس از اقرار صریح متهم، وی به مرجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین