کد خبر: ۱۴۱۵۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۳

آلودگی هوا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان را به تعطیلی کشاند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدارس و مراکز آموزش عالی دولتی و خصوصی شهر اصفهان و برخی شهرهای این استان به دلیل شدت و غلظت آلاینده‌های هوا در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری تعطیل است.

منصور شیشه فروش روز دوشنبه افزود: علاوه بر شهر اصفهان مدارس زرین شهر، فولادشهر، مبارکه، شاهین شهر، خوراسگان، بهارستان، سگزی و نجف آباد و شهرستان‌های برخوار، خمینی شهر و فلاورجان نیز در این دو روز تعطیل است. 

وی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: دستگاه‌های دولتی، ادارات و شهرداری به جز مراکز خدماتی و بیمارستانی، درمانی و امدادی در روز پنج‌شنبه تعطیل است. 

وی با بیان اینکه بانک‌ها در روز پنج‌شنبه به ارایه خدمات به صورت شیفت به شهروندان اصفهانی اقدام می‌کنند، اظهارداشت: طرح تردد زوج و فرد در رینگ سوم ترافیکی این شهر تا هفته آینده ادامه خواهد داشت. 

وی تصریح کرد: در کمیته اضطراری آلودگی هوای استان اصفهان مقرر شد، تردد خودروها از رینگ اول به رینگ سوم ترافیکی اصفهان منتقل شود. 

شیشه فروش خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد صنایع استان تولیدات خود را کاهش دهند و نیروگاه‌ها نیز همچنان از سوخت گاز استفاده کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهارداشت: روزهای پایانی هفته جاری آلودگی هوا به اوج خود می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
raha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
دانشگاه فولادشهرهم تعطیلا؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین