کد خبر: ۱۴۴۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۵

احمدی نژاد: دو نوار 45 دقيقه اي روي ميزم دارم که خیلی چیزها را مشخص می کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حال اگر اين دو نوار 45 دقيقه منتشر شود و مردم بفهمند که چه کساني درحال توطئه چيني عليه دولت مي باشند، چه واکنشي نشان مي دهند؟ آن وقت در عرصه سياسي که هيچ، آيا جايي در اين کشور خواهند داشت؟

يک سايت به اسفنديار رحيم مشايي خبري را بروي خروجي خود قرار داده است که از اخبار محرمانه جديدي حکايت دارد.

به گزارش آريا سايت "رها پرس"در اين خبر نوشته است :دکتر احمدي نژاد در جلسه معارفه مهندس رحيم مشايي به عنوان رئيس گروه مشاوران جوان رياست جمهوري در تاريخ 8 بهمن 1388، از جلسه برخي سياسيون براي توطئه عليه دولت پرده برداشت.

رئيس جمهور اظهار داشت تعدادي از سياسيون در جلسه اي خصوصي گفته اند که اگر دولت دهم همانند دولت نهم موفق عمل کند، در انتخابات رياست جمهوري آينده(سال 92) دولت به هر کسي که اشاره کند، او پيروز انتخابات است.احمدي نژاد ادامه داد آن ها در آن جلسه بحث کرده اند که دولت احتمالا در انتخابات به چه کسي اشاره مي کند و تعدادي از افراد را اسم برده اند و پس از بررسي گفته اند احتمالا مشايي مورد حمايت دولت خواهد بود و همانجا تصميم مي گيرند که مشايي را بزنند و تخريب کنند.

رئيس جمهور تأکيد کرد که 2 تا نوار 45 دقيقه از آن جلسه الآن روي ميز من است.

اين سايت ادامه داده است: با اين وصف مشخص است که چرا دو سال، تخريب مهندس مشايي اولويت اصلي رسانه هاي وابسته به همان سياسون است و بر اساس تصورات و خيالاتشان مبني بر احتمال ورود وي به عرصه انتخابات آينده رياست جمهوري، انواع اتهامات را همچون سيل به سوي او جاري کرده اند.حال اگر اين دو نوار 45 دقيقه منتشر شود و مردم بفهمند که چه کساني درحال توطئه چيني عليه دولت مي باشند، چه واکنشي نشان مي دهند؟ آن وقت در عرصه سياسي که هيچ، آيا جايي در اين کشور خواهند داشت؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین