کد خبر: ۱۲۸۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۵

احمدی‌نژاد: مشایی مومن و با تقوا است/ طلسم نشده‌ام و استعفا نمی‌دهم

نه بچه خان هستم، نه بچه سرمایه دار، نه شعیب بن صالح!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان ۱۰خرداد در اولین اجلاس استانداران سراسر کشور در سال ۱۳۹۰ که در محل وزارت کشور برگزار شد، حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

این سخنرانی رئیس جمهور بدون حضور خبرنگاران برگزار شد؛ هرچند سایت ریاست جمهوری متنی از سخنان محمود احمدی نژاد در این جلسه منتشر کرد، اما برخی گفته‌های رئیس جمهور در این خبر یافت نمی‌شد.

از این رو برخی گفته‌های رئیس جمهور در این دیدار که تا کنون منتشر نشده است در پی می‌آید.

بر اساس این گزارش، احمدی‌نژاد در این سخنرانی خود با اشاره به مباحثی مبنی بر اینکه برخی عناصر دولت با جن گیرها و رمالان در ارتباط هستند، گفت: «حالا که برخی ها را با این عنوان دستگیر کرده‌اند، بهتر است بگذارند دولت کار خودش را بکند».

وی افزود: «دولت را متهم می‌کنند که می‌خواهد در انتخابات دخالت کند، ما کی در انتخابات دخالت کردیم؟ ما به هیچ وجه قصد دخالت در انتخابات را نداشته و نداریم».

احمدی نژاد درباره اظهارنظر های مختلف درباره مسائل مالی و انحرافات فکری مشایی گفت: «اگر اینها یک برگ تخلف از آقای مشایی داشتند در بوق و کرنا می‌کردند. مطالب اخیر هم که منتشر شده سند سازی است.

وی درباره مشایی اضافه کرد: «من آقای مشایی را ۲۵سال است که می‌شناسم و او را فردی مومن و باتقوا می‌دانم. رئیس جمهور همچنین گفت که برخی‌ها در چند وقت اخیر شایعه کرده بودند که احمدی‌نژاد می‌خواهد استعفا بدهد! اینها گمان کرده‌اند که الان وقت تقسیم غنائم است، در حالی که من به همه اعلام می‌کنم که مثل کوه ایستاده‌ام و تا روز تنفیذ بعدی با جدیت به کار ادامه خواهم داد».

احمدی نژاد همچنین درمورد مسائل مربوط به محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفت: «همیشه گفته‌ام که اگر ثابت شد ایشان یک ریال سوءاستفاده کرده است، در تلویزیون عذرخواهی می‌کنم؛ من با با اطمینان می‌گویم که آقای رحیمی یک ریال هم سوءاستفاده نکرده است». 

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «برخی هم اینگونه عنوان می‌کنند که من را طلسم کرده‌اند! خب بیایید طلسم من را بشکنید تا همه راحت شوند»!

احمدی نژاد ادامه داد: «من نه بچه خان هستم، نه بچه سرمایه دار، نه شعیب بن صالح! من خاک پای مردم هستم».

رئیس جمهور همچنین در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر با اشاره به تبعیت خود از ولی فقیه تاکید کرد که با وجود ولایت در کشور بن بستی وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «برخی می‌خواهند من را بزنند؛ اما من که گفته ام زمین خورده خدایی‌ام هستم پس بگذارند کارمان را بکنیم».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین