کد خبر: ۱۲۶۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۵

نبوی: عده‌ای منحرف در كنار احمدی‌نژاد هستند که شاید با جنیان‌کافر رابطه دارند

اصلاح‌طلبان به هیچ وجه قابل حذف نیستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام كه در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله سخن می‌گفت، تصریح كرد: جریانی كه ابتدا با نام اصول‌گرایی و حمایت از آرمان‌های انقلاب در كنار رییس‌جمهور قرار گرفت، امروز دچار انحراف عمیقی شده است؛ اما چیزی كه مشخص است سابقه انحراف در جریانات سیاسی از ابتدای انقلاب وجود داشته است.

وی ادامه داد: روزی هم عده‌ای ساختارشكن در اوایل انقلاب در كنار امام و انقلاب ایستادند؛ اما بعد از مدتی فریاد اصلاحات بلند كردند و تا جایی پیش رفتند كه به دنبال رابطه با آمریكا بودند.

وی افزود: نقطه‌ی عطف دولت آقای احمدی‌نژاد مبارزه با جریانات اشرافی‌گری بود و جای تاسف است كه عده‌ای منحرف در كنار ایشان با استفاده از امكانات همین دولت به نفع خود كار می‌كنند و با سوء‌استفاده از اعتقادات مردم به مهدویت، نظرات خود را اعمال می‌كنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در جهان ما عده‌ای انسان‌های شیطان‌صفت و جنیان كافر وجود دارند كه می‌توانند تاثیراتی را در ذهن و فكر افراد بگذارند و شاید این جریان منحرف نیز با این موجودات رابطه داشته باشند و توانسته‌اند از آن طریق در افكار رییس‌جمهور نفوذ پیدا كنند.

وی تاكید كرد: مسأله مهم این است كه ما حساب آقای احمدی‌نژاد را از این جریان انحرافی جدا كنیم و كاری شود كه این جریان خود دچار انزوا و گوشه‌گیری شود تا دیگر نتواند در جامعه سر بلند كند.

نبوی با اشاره به نظرات برخی از علما در مورد این جریان انحرافی، گفت: شخصیت‌های موجهی مثل آیت‌الله مصباح و آقای حائری‌شیرازی در مقابل این جریان مواضع سختی را گرفتند و با توجه به این كه این جریان منحرف ادعا كرده است كه 150 نماینده در دور بعد مجلس خواهد داشت، باید با آن به شدت مقابله كنیم، اما چیزی كه مشخص است این است كه اینها یک جریان كامل نیستند، بلكه یك گروه انحرافی هستند كه در میان مردم خواستگاهی ندارند و موفق نخواهند شد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح كرد: آزمایش ولایت‌پذیری آزمایشی سخت است و هر كس سربلند از آن بیرون بیاید بدون شک موجبات عزت و سربلندی خود را فراهم ساخته است و ملاك برخورد با افراد نیز ملاک ولایت‌پذیری است و می‌توان گفت با حضور احمدی‌نژاد در جلسه هیأت دولت طلسم این گروه انحرافی شكست و باز هم ولایت‌پذیری خود را مشخص كرد.

وی در پایان خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان یک جریان اجتماعی هستند و به هیچ وجه قابل حذف نیستند، هر چند اكثریت اشخاص اصلی این جریان از سیاست كنار رفته‌اند، ولی باز هم كسانی هستند كه بتوانند از این جریان سر بلند كنند و احتمال دارد با معرفی افرادی كه در شورای نگهبان تائید صلاحیت شوند، این جریان باز هم در عرصه سیاست حضور یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین