کد خبر: ۱۴۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۸

مدارس البرز،‌ هرمزگان،‌ کرمانشاه، اردبیل، اصفهان، اراک، خوزستان، کردستان و ایلام فردا تعطیل است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: آموزش و پرورش البرز گفت: با تصمیم ستاد انتخابات استان، تمام مدارس البرز فردا شنبه تعطیل است.

اکبر حلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تصمیم ستاد انتخابات استان فردا تمام مدارس استان البرز در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

وی افزود: با توجه به حضور عوامل فرهنگی مدارس در پای صندوق ها و حضور این عده تا پاسی از شب و شمارش آراء، این تصمیم اتخاذ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: استقبال پرشور مردم در انتخابات و تعداد بالای آرای ماخوذه شمارش آراء را زمان بر کرده است.

حلیمی بیان کرد: با توجه به ضرورت بحث انتخابات و حضور این عده در پای صندوقها فردا مدارس استان تعطیل خواهند بود.

مدارس هرمزگان فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با تصمیم ستاد انتخابات استان، تمام مدارس البرز فردا شنبه تعطیل است.

احمد اخوندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تصمیم ستاد انتخابات استان فردا تمام مدارس استان هرمزگان در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

آخوندی بیان داشت: با توجه به حضور عوامل فرهنگی مدارس در پای صندوق ها و حضور این عده تا پاسی از شب و شمارش آراء، این تصمیم اتخاذ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش همزگان گفت: استقبال پرشور مردم در انتخابات و تعداد بالای آرای ماخوذه شمارش آراء را زمان بر کرده است.

آخوندی تصریح کرد: با توجه به ضرورت بحث انتخابات و حضور این عده در پای صندوقها فردا مدارس استان تعطیل خواهند بود.

مدارس کرمانشاه روز شنبه تعطیل است

به علت بارش برف و سرمای هوا، تمامی مدارس استان کرمانشاه، شنبه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه طی اطلاعیه آورده است: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مدارس استان کرمانشاه در همه مقاطع تحصیلی، روز شنبه 13 اسفندماه تعطیل است.

براساس این اطلاعیه، تمامی مدارس سطح استان کرمانشاه در هر دو نوبت صبح و ظهر تعطیل اعلام شده است.

مدارس نوبت صبح پنج شهر خوزستان تعطیل شد

مدارس کلانشهر اهواز و چهار شهر دیگر استان خوزستان به علت شدت گرفتن پدیده گرد و غبار در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به علت پدیده گرد و غبار کلیه مدارس پنج شهر اهواز، دزفول، اندیمشک و خرمشهر در استان خوزستان نوبت صبح در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان فردا صبح شنبه تعطیل است و دانش آموزان به منظور حفظ سلامتی خود از رفتن به مدارس خودداری کنند.

در عین حال دستگاه های اجرایی کلانشهر اهواز و سایر شهرهای پیش گفته فردا تعطیل نیستند و باید به خدمات رسانی خود انجام دهند.

در همین خصوص معاون اداره کل هواشناسی استان خوزستان گفت: پدیده گرد و غبار حاکم بر هوای خوزستان برای دومین روز متوالی شهرهای مختلف استان را فراگرفت.

علیرضا غلامپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پدیده گرد و غبار هوا تا فردا( شنبه) در استان خوزستان ادامه دارد و پیش بینی می‌شود از اواخر وقت امروز شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده نیز در برخی از مناطق در استان باشیم.

غلامپور افزود: با توجه به تشکیل یک موج گرد و غبار در کشور عراق در روز گذشته، از عصر روز پنجشنبه شاهد افزایش غلظت ذرات معلق در آسمان استان بودیم و در حال حاضر هم بسیاری از شهرهای استان از جمله اهواز با پدیده گرد و غبار مواجه هستند.

وی افزود: پیش بینی می شود در مناطق مرتفع و شمالی استان میزان بارشها قابل توجه باشد.

نوبت صبح و بعد از ظهر تمام مدارس کردستان تعطیل است

رئیس شورای اطلاع رسانی کردستان گفت: تمام مدارس کردستان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه تعطیل است.

ایرج حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات استان کردستان اظهار داشت: مدارس کردستان در تمام مقاطع تحصیلی در سراسر این استان روز شنبه 13 اسفند ماه تعطیل است.

وی عنوان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری در استان کردستان و همچنین شرایط نامناسب جوی تمام مدارس کردستان در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کردستان یادآور شد: این تعطیلی با توجه به مشارکت شمار زیادی از پرسنل آموزش و پرورش در امر برگزاری انتخابات و همچنین استفاده از مدارس به عنوان شعبه های اخذ رای تمام مدارس تعطیل است.

رای گیری در شعبه های اخذ رای در استان کردستان به ویژه در مناطق شهری تا ساعت 22 امشب تمدید شده است.

تمام مدارس ایلام فردا تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمام مدارس ایلام فردا تعطیل است.

کلانتر بارانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به علت بارش شدید برف و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی ایلام فردا شنبه تعطیل است.

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی، بخش مرکزی سرابله، آسمان آباد و کارزان است.

این مسئول اضافه کرد: این تصمیم لحظاتی پیش با نشست ضروری در استان توسط مسئولان امر از جمله اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اتخاذ شد.

بارانی تصریح کرد: برای نوبت بعد از ظهر مدارس نیز تاکنون تصمیم خاصی اتخاذ نشده و در صورت نیاز و استمرار بارش‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برف و کولاک مدارس اردبیل را تعطیل کرد

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از تعطیلی مدارس شهرستان خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد.

احمد محمود زاده در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: برعکس سایر استانهای کشور مدارس اردبیل به جهت برگزاری انتخابات تعطیل نبوده و تنها به دلیل برف و کولاک شدید مدارس شهرستان خلخال در مقاطع پیش دبستانی، ابتدائی و راهنمائی تعطیل است.

به گفته وی به جهت کاهش میزان تعطیلی در طول سال و برای اینکه دانش آموزان در امر تحصیل عقب نمانند سعی می شود بلافاصه بعد از پایان یافتن زمان رای گیری مدارس آماده حضور دانش آموزان شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از فعالیت 50 درصد از معلمان و امکانات آموزش و پرورش استان در انتخابات روز 12 اسفند خبر داد.

محمودزاده از حضور گسترده معلمان و دانش آموزان در پای صندوقهای رای خبر داد و افزود: پنج هزار نفر از دانش آموزان اردبیل رای اولی بودند و بدون شک همه آنها در انتخابات حضور یافته اند.

وی حضور فعال آموزش و پرورش در شواری نظارت و هیئت های اجرایی و نظارتی را از دیگر فعالیت های این سازمان عنوان کرد.

مدارس شهرستان اصفهان شنبه تعطیل هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمامی مدارس شهرستان اصفهان در روز شنبه تعطیل هستند.

سید مجید عاملیان دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسیاری از مدارس اصفهان شعب اخذ رای بودند، اظهار داشت: این مدارس به نوعی درگیر مباحث انتخاباتی هستند بنابراین در شهرستان اصفهان تمامی مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

وی افزود: مدارس در شهرستان اصفهان در هر سه نوبت دبستان، راهنمایی و دبیرستان تعطیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس اصفهان در نوبت بعد از ظهر فردا (شنبه) نیز تعطیل هستند.

مدارس استان مرکزی فردا تعطیل است 

ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد: مدارس شهری و روستایی استان مرکزی در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و شهرستان اراک در نوبت صبح و عصر فردا شنبه تعطیل است. 

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم اعلام کرد: همه مدارس شهرستان های این استان در نوبت صبح فردا (شنبه سیزدهم اسفندماه) تعطیل است.

این ستاد تاکید کرد: همه مدارس شهری و روستایی اراک در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر نیز فردا (شنبه) تعطیل است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
1
مرسی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین