کد خبر: ۱۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۷

ثبت نام مسکن مهر پردیس از امروز آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ثبت نام مسکن مهر پردیس از امروز سه شنبه در مراکز پستی شهر تهران و شهرجدید پردیس آغاز شده است و متقاضیان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به این مراکز مراجعه کنند.

بر این اساس ساخت مسکن مهر در این شهر به سه بخش دهک پایین، دهک متوسط و دهک بالاتر از متوسط تقسیم می‌شود که بر این اساس، بلوک‌های 60 واحدی بلند مرتبه با تامین پارکینگ در محوطه و آورده کم برای دهک پایین در نظر گرفته شده است.

همچنین آپارتمان‌های 10 واحدی در 5 طبقه دو خوابه برای طبقات متوسط و آپارتمان های سه طبقه 6 واحدی و یا 4 طبقه 8 واحدی و سه خوابه‌های بزرگ برای طبقه‌های متوسط به بالا در نظر گرفته شده است.

به گزارش مهر،برای خرید مسکن مهر پردیس، آورده متقاضیان از 15 میلیون تومان آغاز شده و تا 30 میلیون تومان خواهد بود که در مرحله اول ثبت نام باید 5 میلیون تومان به حساب واریز شود و مابقی در طول اجرای پروژه و بنا بر پیشرفت فیزیکی آن از متقاضی دریافت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید واقعاً ما می‌تونیم صاحب خونه خوب بشیم خسته شدیم از این که اجاره‌ها بالاست و حقوقم کفاف زندگی‌مون را نمی‌ده از یک زنی که سرپرست خانواده هست و حقوق ماهی 550000 تومان چطور می‌تونم صاحب خونه بشم امیدوارم خداوند توفیقتان بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
0
با سلام من اصفهان زندگی میکنم و بومی اصفهانم
ایا میتونم بیام از ساختمانهای مسکن مهر پردیس خریداری کنم
خواهش میکنم شرایط و ظوابط رو واسم میل کنید
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
0
0
نمیدونم حرفم رو باور میکنید یانه باور کنید ما حتی 5 میلیون اولیه را هم نداریم چه برسد به اینکه خانه دار شویم 20 ساله که مستعجریم دریغ از یک ریال پس انداز................
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین