کد خبر: ۱۲۸۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۴:۱۷

فردوسی‌پور: ببخشید که مجبور شدیم مهمان سیاسی بیاوریم/ آقاجون دست از سر فوتبال بردارید

سعدی اگر بود میگفت مزد آن گرفت جان برادر که لابی سیاسی کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عادل فردوسی پور سرانجام برنامه ویژه اش برای انتقال تیم ها را روی آنتن برد.

فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب خود با دعوت از نمایندگان موافق و مخالف انتقال تیم ها در مجلس شورای اسلامی، بحث انتقال تیم ها را به رای مردم گذاشت. نظرسنجی برنامه اش به همین موضوع ارتباط داشت و بیش از 90 درصد مردم در همان دقایق ابتدایی مخالف انتقال تیم ها بودند.

او که لطفی نماینده اراک و یوسف نژاد نماینده مردم ساری را به عنوان نمایندگان موافق و مخالف به برنامه اش آورده بود ، قبل از شروع حرف هایش در این بحث گفت: «من همیشه می گفتم بابا فوتبال سیاسی نیست. بگذارید فوتبال را فوتبالی بگردانیم. هیچ کس گوش نداد کار به جایی رسید که خود ما مجبور شدیم مهمانانی امشب داشته باشیم که اصلا از یک جنس نیستیم. ولی به هر حال این اتفاق افتاد و ما امشب مهمان نمایندگان محترم مردم هستیم که سیاسی هستند و می خواهیم اگر بشود بر سر این بحث کنیم که بگوییم آقا جون دست از سر فوتبال بردارید».

عادل فردوسی پور به شدت از حرف های لطفی نماینده مردم اراک انتقاد کرد

عادل فردوسی پور و احمد لطفی، نماینده مردم اراک بیش از دو ساعت با یکدیگر بر سر انتقال تیم نفت به اراک بحث کردند و نکته جالب اینجا بود که به رغم بیش از 2 میلیون رایی که نشان می داد 91 درصد مردم مخالف طرح انتقال هستند، لطفی همچنان بر انتقال تیم به شهرش تاکید داشت و گفت این اتفاق قبل از این افتاده و الان نفت، نفت اراک است.

عادل هم که عصبی شده بود یکبار به او گفت: «شما ورزشی نیستید، اگر بودید دنبال انتقال تیم نبودید تا محبوبیت تان بیشتر شود». او جمله ای را هم از خلیل صالحی، مدیر سابق برق شیراز گفت: «اگر سعدی زنده بود الان می گفت؛ نابرده رنج، گنج میسر می شود/ مزد آن گرفت جان برادر که لابی سیاسی کرد».

علی فتح الله زاده باری دیگر تاکید کرد مظلومی قرارداد دارد و در استقلال می ماند

یکی از مهمانان تلفنی 90 ، علی فتح الله زاده سرپرست استقلال بود. او در بخشی از حرفهایش درباره بحث سرمربی تیمش و شایعه بازگشت قلعه نویی گفت: «ما با پرویز مظلومی قرارداد داریم و ایشان فصل بعد هم در تیم ما می ماند البته به شرطی که خودش نخواهد بماند، شاید قلعه نویی برگشت که احتمالش خیلی کم است».

زمانی که فتح الله زاده این را گفت ، فردوسی پور با نیشخند پرسید انگار خیلی علاقه دارید که امیر برگردد که فتح الله زاده هم با خنده پاسخ داد: «انگار خود شما بیشتر به این اتفاق علاقه دارید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین