کد خبر: ۱۷۰۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸

بركناری بهمن دری از معاونت امور فرهنگی ارشاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دري كه در دوران مديريتش در ارشاد تماس‌هاي تلفني را جواب نمي‌داد، در پاسخ به اين پرسش كه گفته بود قصد ترك معاونت ارشاد را ندارد، اظهار كرد: الآن هم مي‌گويم؛ من اهل استعفا نيستم. 

بهمن دري از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بركنار شد و وزير ارشاد طی حکمی علی اسماعیلی را به‌عنوان سرپرست اين معاونت منصوب کرد.

به گزارش ايسنا، در حکم سیدمحمد حسینی خطاب به علی اسماعیلی آمده است: «فرهنگ شرافتی دارد که تشرف به حریمش «فاخلع نعلیک» می­‌طلبد.

جامعه اسلامی ما بر محور فرهنگ دینی حرکت می­‌کند و قوه محرکه آن نیز می­‌باید هم از جنس این فرهنگ باشد و هم به نیروی مدیریت مستظهر!

جناب‌عالی را که آشنا با این قبیله­‌اید، به سمت «سرپرست معاونت امور فرهنگی» منصوب می­‌‌كنم تا در سایه توانایی‌ها و تجارب خویش با عنایت حضرت حق و مشاوره اهالی این طایفه، طیفی از اقدامات را به منصه اجرا بنشانید.

فرصت‌ها " تَمُرُّمَرّ السّحاب" است؛ به اغتنام فرصت به‌دست‌آمده، پرونده عمل را تا مرز مرضی خداوند، ره‌توشه آخرت كنيم.

به توصیه، توسعه روابط با مراکز فرهنگی، ناشران و نویسندگان و نیز ارتباط با حوزه­‌های علمیه و دانشگاه­‌ها، را یادآور می­‌شوم.

توفیق، رفیق طریق عزت و اعتبارتان باد.»

اظهارات بهمن دري پس از بركناري

بهمن دري بعد از دو سال و دو ماه رياست معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، بركنار شد.

بهمن دري اخوي دقايقي پس از اعلام خبر بركناري‌اش از معاونت فرهنگي ارشاد در گفت‌وگو با گفت: با صحبتي كه با وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي انجام داديم، گفتند معاونت نيازمند تحول است و لازم است مجموعه با نيروي جديد كارش را آغاز كند.

دري كه در دوران مديريتش در ارشاد تماس‌هاي تلفني را جواب نمي‌داد، در پاسخ به اين پرسش كه گفته بود قصد ترك معاونت ارشاد را ندارد، اظهار كرد: الآن هم مي‌گويم؛ من اهل استعفا نيستم.

او كه پس از بركناري ناگهاني محسن پرويز به اين سمت منصوب شده بود، همچنين درباره‌ مسؤوليت جديدش در مجموعه‌‌ وزارت ارشاد گفت: الآن چيزي معلوم نيست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین