کد خبر: ۱۲۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰

بیانیه نمایندگان خبرگان رهبری در تقدیر و تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور بیانیه‌ای از مدیریت، درایت، وظیفه‌شناسی، تعهد انقلابی و اخلاقی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در طول مسئولیت ریاست مجلس خبرگان رهبری و هیأت رئیسه این مجلس تقدیر و تشکر کردند. 

به گزارش آفتاب، در این بیانیه که ذیل آن به امضاء تک‌تک صادرکنندگان بیانیه رسیده، آمده است: 

بسـم الله الـرحمن الـرحیم 

مجلس خبرگان که مجمع فرهیختگانی از علماء و فقهای ملت است، جایگاه بسیار حساسی دارد و در تمام مراحل، امتحان خود را داده است. 

حدود 3 دهه از عمر این مجلس می‌گذرد، در طول این مدت، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و در گزینش رهبری و نظارت و انتخابات‌های داخلی نقطه‌ضعفی از خود به جای نگذاشته است. 

این مجلس صحنه رقابت‌های حزبی و گروهی و زدوبندهای سیاسی نبوده و نیست.
یکی از نمونه‌های آن، انتخاباتی بود که دیروز به وقوع پیوست و بر همه تحلیل‌های غلط آنهایی که روحانیت را نشناخته و به قدرت‌طلبی متهمش می‌کردند، خط بطلان کشید. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مدیریت و سیاست، ید طولائی دارد و سال‌ها رئیس یا نائب رئیس این مجلس بوده و مورد احترام خبرگان است، به نفع آیت‌الله مهدوی‌کنی که خود نمونه‌ای از اخلاق و وارستگی است، کنار رفت و همه دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را شگفت‌زده کرد. این نمایش زیبا الهام‌بخش و افتخارآمیز بود. 

ما امضاءکنندگان این بیانیه بر خود فرض می‌دانیم که صمیمانه از درایت و وظیفه‌شناسی و تعهد انقلابی و اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم و خدمت آیت‌الله مهدوی‌کنی به خاطر قبول مسئولیت، عرض تبریک و تشکر داشته باشیم و توفیقات هر دو بزرگوار را از درگاه خدای متعال خواهانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین