کد خبر: ۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۸ - ۰۱:۱۹

مرعشی: دوره جدید حزب کارگزاران در حال پی‌ریزی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه این حزب و جبهه اصلاحات به‌دنبال توسعه تشکیلاتی و فعالیت بیشتر هستند، گفت: «طرح کمیسیون ملی انتخابات پیشنهادی از مجموعه طرح‌هایی است که امانت در اجرا و بی‌طرفی در نظارت را می‌تواند همراه داشته باشد و به عنوان شروع به کار خوب است».
 
حسین مرعشی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: «در حال حاضر ما به‌دنبال توسعه تشکیلات و فعالیت بیشتر هستیم. هیئت موسس حزب کارگزاران در حال بررسی و پی‌ریزی دوره جدید فعالیت‌ها است».

وی درباره نقش غلامحسین کرباسچی در حزب کارگزاران، افزود: «ایشان همچنان دبیر کل کارگزاران هستند تا زمانی که هیئت موسس دوره جدید فعالیت این حزب را پی‌ریزی کند».

مرعشی درباره ارائه طرح وحدت ملی از سوی برخی سران اصولگرا، تصریح کرد: «هنوز هیچ پیش زمینه‌ای از این طرح دریافت نکرده‌ایم که بخواهیم درباره آن اظهار نظر کنیم اما نفس کاری که برخی از سران اصولگرا و دلسوزان نظام برای آن پیش‌قدم شده‌اند تا کشور از شرایط و فضای فعلی خارج شود، مثبت است».

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره طرح کمیسیون ملی انتخابات که توسط محسن رضایی ارائه شده است، گفت: «قطعاً انتخابات در هر کشوری باید توسط مجریانی امین و ناظرانی بی‌طرف برگزار شود و طرح آقای رضایی مبنی بر ایجاد کمیسیون ملی انتخابات پیشنهادی از مجموعه طرح‌هایی است که امانت در اجرا و بی‌طرفی در نظارت را می‌تواند همراه داشته باشد و به عنوان شروع به کار خوب است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین