کد خبر: ۴۵۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۲۲:۳۶

حضور زنان در ورزشگاه ها آزاد است اما...

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب امیررضا خادم نماینده تهران در پاسخ به سوال خبرنگاران پارلمانی تصریح کرد: مشکل منتقدان حضور زنان در ورزشگاه ها این است که ورزش را فقط فوتبال و فوتبال را فقط در استادیوم آزادی می بینند.
 
وی اظهار داشت: خانم ها پیش از این به تماشای ورزش های دیگر هم رفته اند و هیچ مشکلی برای حضور آنان نبود. البته در مورد بازی تیم ملی در استادیوم آزادی مشکلی وجود ندارد، بلکه بحث عده ای بر سر بازی های باشگاهی در این ورزشگاه است. 

خادم گفت:‌ بازی های باشگاهی فوتبال در شهرستان ها مشکلی از این بابت نخواهند داشت زیرا در شهرستان ها هنجارها بیشتر رعایت می شود.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس افزود: عده ای معضل استادیوم آزادی را بسط می دهند، حال آنکه اگر در این ورزشگاه فضایی محدود برای حضور خانوادگی فراهم شود و سرویس ایاب و ذهاب خاص بانوان نیز برقرار باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد. 

نماینده تهران تصریح کرد: اگر حضور زنان در ورزشگاه قانونی شود مردم خودشان شرایط را برای حضور حداکثری زنان و مردان فراهم خواهند کرد و در رعایت و حفظ شعایر اخلاقی خواهند کوشید. خادم در این باره که چه زمانی شرایط ورزشگاه ها فراهم می شود گفت:‌ زمان آن بستگی به عملکرد سازمان تربیت بدنی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
SWEDEN
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
0
تماشای بدن برهنه بر زن نامحرم حرام است.
آنهم ماه رمضان...

وای وای وای
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین