کد خبر: ۱۳۹۶۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵

سردار همدانی: همه تحولات جهان و منطقه حول محور ملت ایران می‌چرخد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: امروز تولید، توزیع، دانشگاه و صنعت و بازار و اصناف اگر دور هم جمع شوند می‌توانند سپاه قدرتمند اقتصادی تشکیل دهند. 

سردار همدانی در گردهمایی ۵۰۰۰ نفری بسیجیان اصناف و اتحادیه‌های تهران بزرگ اظهار کرد: یک پیام چنین گردهمایی‌هایی، فرامنطقه‌ای و بین‌المللی است و این گردهمایی‌ها یک پیام داخلی نیز دارد، در این همایش‌ها ما به فرمانده معظم کل قوا، سکاندار انقلاب که انقلاب ما را تاکنون به سلامت گذرانده‌اند پیام می‌دهیم که همیشه با شما هستیم. 

وی خطاب به حاضرین اظهار کرد: شعاری که باید اینجا محکم سر داده شود و این سالن را به لرزه درآورد شعار مرگ بر آمریکا است، چراکه ما دائم با شیطان در حال جنگیم و امروز نماد شیطان آمریکا، کاخ سفید،اوباما و همکارانش است. 

همدانی همچنین تاکید کرد: اگر ما انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن فتنه‌ها را یکی پس از دیگری به سلامت گذراندیم به خاطر وجود مردم بوده است. 

وی با اشاره به این‌که «در سال جهاد اقتصادی که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است شما به عنوان افسران و رزمندگان جهاد اقتصادی باید پیشرو باشید» گفت: ما در دفاع مقدس مدل مقاومت را ارائه دادیم که این مدل نمونه موفقی شد و امروز ملت‌های منطقه از ما الگو و یاد گرفته‌اند که چگونه مبارزه کنند. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان این‌که «هیچ ملتی امروز بدون مدل ما به پیروزی نخواهد رسید» در عین حال اظهار کرد: ما هنوز در جهاد اقتصادی نتوانسته‌ایم به پیروزی برسیم این در حالی است که تولید، توزیع، دانشگاه، صنعت، بازار و اصناف ما بتوانند دور هم جمع شوند و سپاه قدرتمند اقتصادی را تشکیل دهند. 

همدانی تصریح کرد: ما باید چنین مدلی را ارائه دهیم چراکه همه تحولات جهان و منطقه حول محور ملت ما می‌چرخد آمریکایی‌ها و نظام سرمایه‌داری همواره ما را به حمله تهدید می‌کنند و پرونده حمله به ایران که روزی سر میز بوش بود هنوز سر میز اوباما هست. اما این‌که حمله نمی‌کنند به خاطر این است که آن‌ها جرات ندارند، برق‌گرفتگی آن‌ها از دفاع مقدس هنوز آن‌ها را دچار لرزه کرده است. این‌ها که می‌گویم شعار نیست این‌ها حرف‌های خودشان است. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ گفت: انقلاب ما به کشورهای دیگر صادر شده و آثارش را هم اکنون مشاهده می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین