کد خبر: ۱۱۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶
وزارت اطلاعات خبر داد:

سرکرده یک گروه تروریستی در کردستان کشته شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزارت اطلاعات از کشته شدن سرکرده یک گروه تروریستی در سنندج خبر داد که سرقت مسلحانه و زورگیری، درگیری با نیروی انتظامی و ترور دادیار دادگستری سنندج را در پرونده داشت. 

وزارت اطلاعات اعلام کرد: با تلاش مستمر و پیگیری‌های اطلاعاتی - عملیاتی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان، سرکرده یک گروهک تروریستی از عناصر وهابی منحرف که پس از 5 ماه از آخرین اقدام تروریستی خود در همدان متواری شده بود، در شهرستان سنندج شناسایی و در کمین نیروهای اطلاعات قرار گرفت و طی درگیری مسلحانه به همراه معاونش به هلاک رسید.

سرکرده این گروهک به همراه معاون و سایر همدستانش اقدامات مجرمانه‌ای همچون سرقت مسلحانه و زورگیری از یک شرکت خصوصی در سنندج، درگیری مسلحانه با نیروهای انتظامی در منطقه چهارباغ سنندج، اقدام به ترور مهدی کامیانی دادیار دادگستری سنندج، آدم‌ربایی و قتل در شهرهای همدان و بیجار، سرقت مسلحانه و قتل درزنجان، سرقت مسلحانه از طلافروشی و مجروح کردن مردم عادی در همدان را در پرونده ننگین خود دارند.

این گروه قصد داشت با استفاده از درآمد حاصله از سرقت‌های یاد شده اقدامات تروریستی در شهرهای سنی نشین غرب کشور را افزایش دهد که با اقدامات به‌موقع نیروهای اطلاعات ناکام ماندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین