کد خبر: ۱۲۹۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
با برنامه‌ریزی برای ارائه فهرست مستقل در سراسر کشور

قالیباف به دنبال فتح مجلس بدون شریک است

ستادهای شهردار تهران برای مجلس و ریاست‌جمهوری فعال شده‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- گروه سیاسی: وحدت اصول‌گرایان. آیا این آرزویی است که طیف‌های مختلف اصول‌گرا صادقانه آن را بر زبان می‌آورند؟ طیف‌های مختلف اصول‌گرایان این روزها هر کجا که فرصت می‌یابند با شدت و حدت تمام تأکید می‌کنند که رمز پیروزی در وحدت است و هرکسی که غیر از این در سر داشته باشد محکوم به شکست خواهد بود. 

اگرچه اصول‌گرایان می‌کوشند اینگونه وانمود کنند که تنها عامل اختلاف میان آن‌ها محمود احمدی‌نژاد و تیم او که به جریان انحرافی مشهور شده‌اند بوده‌اند و با حذف زودهنگامشان از جریان اصول‌گرایی، دیگر دلیلی برای اختلاف باقی نمانده است، اما باز هم به نظر می‌رسد که این همه واقعیت نباشد و اخباری که از این سو و آن سوی جریان اصول‌گرا به گوش می‌رسد خلاف این ادعاها را ثابت می‌کند.
 
به گزارش آفتاب، در حالی که کمتر از 9 ماه به زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، و فرصت استعفای مدیران دولتی برای شرکت در این انتخابات هم 8 روز دیگر به سر می‌رسد، مشاوران محمدباقر قالیباف تلاشی شبانه‌روزی را آغاز کرده‌اند تا با نهایی کردن فهرستی از نزدیکان و همفکران شهردار تهران در سراسر کشور در این انتخابات حاضر شوند.

بر اساس این گزارش در همین راستا، از مدیران مرتبط با شهرداری و بعضی از شهرداران خواسته شده است که در آخرین فرصت برای استعفا، از سمت خود استعفا دهند و برای فعالیتهای انتخاباتی، خود را آماده سازند.

مهندس علیرضا جاوید، شهردار منطقه یک تهران، مهندس هیربد معصومی، معاون شهرسازی شهردار تهران و مهندس ایرج چگینی‌نژاد، دبیر کمیسیون ماده پنج شهرداری از جمله افرادی هستند که به ترتیب در حوزه‌های انتخابیه تهران، کرج و ساوجبلاغ احتمال نامزدی‌شان وجود دارد. محسن بهرامی، سخنگوی ستاد قالیباف در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 نیز از جمله افرادی است که احتمال دارد از حوزه انتخابیه تهران نامزد شود.

مشاوران سیاسی قالیباف بر این عقیده‌اند که نقطه قوت فعالیت‌های صورت گرفته در دوره مدیریت قالیباف در شهر تهران، فعالیتهای عمرانی و شهرسازی است که با اقبال و رضایت مردم تهران هم روبه‌رو شده است و در همین زمینه از نهایی شدن طرح تفضیلی شهر تهران در دوره قالیباف به عنوان یکی از موفقیتهای بزرگ خود یاد می‌کنند.

گفته می‌شود که ریاست ستاد انتخاباتی شهردار تهران برای انتخابات مجلس بر عهده مهندس فرهاد یعقوبی است که چندی پیش از سمت خود به عنوان معاون امور مناطق شهرداری تهران استعفا داد تا با فراغ بال بیشتری به فعالیتهای انتخاباتی بپردازد.

علاوه بر تهران٫ ستادهای استانی یاران قالیباف نیز به تدریج در حال فعال شدن هستند و به نظر می‌رسد که به این ترتیب، باید منتظر اعلام حضور فهرستی سراسری با تابلوی شهردار فعلی تهران، در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم. فهرستی که باید نام آن را فهرست قالیباف گذاشت و به دنبال فتح کامل مجلس بدون شریک است.

از سوی دیگر برخی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پس از قهر یازده روزه احمدی‌نژاد، و چراغ سبز برخی محافل، قالیباف همزمان ستاد خود را برای حضور در رقابت‌های زودرس انتخابات ریاست‌جمهوری نیز فعال کرده و حتی چند کارگروه‌ جداگانه در حال تدوین برنامه‌های قالیباف در حوزه‌های مختلف هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
خوشبختانه بلیط اتوبوس خط میدان راه آهن-تجریش هم از امروز اول تیر دو برابر شد تا آقایان کمتر دغدغه مسئله مالی در این زمینه داشته باشند. خدایی نکرده شهرداران محترم تهران هم کم این دلاورد مرد دوران دفاع مقدس نگذارند!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
آقای مهندس هیربد معصومی، معاون شهرسازی شهردار تهران برای نمایندگی کرج ان شاالله که هرچه زودتر تحقق یابد. ساکن کرج
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
قالیباف، جدیدترین فتنه گر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
همینقدر که نظامی ها بر ما حکومت کردند، بس نیست؟ آقای قالیباف بهتر است در همان شهرداری فعالیت نمایند و رویه رفتن به پاستور از خیابان بهشت که از زمان احمدی‌ نژاد رسم شد و خاطره تلخی برای ملت ایران بود نباید دیگر تکرار شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
lمردم باید به نظامی ها رای ندهند .چون انها به گونه ای تربیت شده اند که تحت امر باشند.و نمی توانند مستقل فکر کنند و مستقل تصمیم بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
شما از کجا این اخبار را دارید اقای قالیباف اینقدر که سبک مغز نیست که بگذاره شما ها بفهمید دروغ نگویید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
من خودم از اصولگراها دل خوشی ندارم ولی این قالیباف با اونا فرق داره
انصافا کارش تو تهران عالی بوده
به نظامی بودنش چیکار دارید مهم کاراییشه که از همه بالاتره
من که بهش رای میدم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
متاسفانه عده ای تنگ نظر و چشم تنگ که از خودشان بهتر نمیتوانند ببینند حرفهای جناحی میزنند .آقای قالیباف در نیروی انتظامی و شهرداری نشان دادند که مدیریتشان عالی و مدرن است و حقا و انصافا بهترین و بیشترین تغییرات را در این دو مجموعه ایجاد کردند وکسب رتبه هشتم بهترین شهرداران دنیا
(http://www.w_orldmay_or.com/contest_2008/w_orld-may_or-2008-results.html) نیز در سطح بین المللی بی سابقه بود آقایان به جای چشم تنگی و تنگ نظری چشمهاشون باز کنند هم برای خو دشون بهتر است هم برای مملکت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
آفتاب با این تحلیل نشان داد که رسانه ای مستقل است و همه جریانات را رصد میکند. بارک ا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
خواهشا پیام مرا حتی با سانسور هم شده چاپ کنید :
به نظر من قالیباف هم هیچ تفاوتی با احمدی نژاد ندارد و حتی به نظرم قالیباف هم یک آدم قدرت طلب هست . من خودم مدتی در یکی از زیر مجموه های شهرداری بودم ، هم خود شهردار و هم گروهش فقط به دنبال منافع خودشان هستند ، در ابتدای اینکه به شهرداری آمدند درهای شهرداری را برای همشهری های خودشان باز کردند و حالا مدت 1 ساله که به هیچ وجه استخدام ندارند و استخدام را ممنو ع کردند ، برای همین بعد از 15 ماه خدمت در شهرداری با استخدام بنده موافقت نکرده و بنده را تعدیل نیرو کردند ولی آقای .... را چون که آشنا با دفتر آقای قالیباف داشتند را در سازمان میادین استخدام کردند و یا با آقای صادق .... ( خواهرزاده دکتر .... )قرارداد بستند در همین سازمان . و در کل می خواهم بگویم در شهرداری تهران به ظاهر استخدام ممنوع هست ولی برای آشناهای خودشان استخدام هست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
آیا آقای قاليباف هم برای خودش مشايي دارد و اگر دارد مشايي قاليباف کيست. لطفا روي اين موضوع هم اطلاع رساني کنيد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
من نمی دانم چرا هر چه شهردار است به فکر مملت داری می افتد...آقا جان شهرداری با رئیس جمهوری فرقش زمین تا آسمان است...فاضلاب و درختکاری چه تناسبی با سیاستمداری و امور بین المللی دارد...ما که تجربه یکیش را داریم. این آقا اگر هدفش خدمت است همان شهردار بماند و اگر در پی قدرت است برود دو رکعت نماز بخواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
بنده از مدیران ارشد شهرداری از زمان اقای کرباسچی هستم خدایی به دلسوزی غیرت تعصب ولایی قالیباف ادم پیدا نمیشه خدا وکیلی این سرباز ولایت را با ابروش بازی نکنیم مگر چند قالیباف وجود دارد که فوری ذبحش کنیم به امید ایران اسلامی اباد-سربلند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین