کد خبر: ۱۲۸۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۵

حاشیه پرسپولیس - سپاهان؛ درگیری هواداران دو تیم در حضور مهدوی‌کیا و بزیک

برق خبرنگاران رفت!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درگیری لفظی بین تماشاگران پرسپولیس و سپاهان، حضور مهدی مهدوی‌کیا در ورزشگاه آزادی و خاموش شدن روشنایی داخل جایگاه خبرنگاران از مهمترین حواشی دیدار سرخ‌پوشان تهرانی و زردپوشان اصفهانی است. 

حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم پرسپولیس و سپاهان درگیری‌های زیادی را بین آنها به وجود آورده بود و تماشاگران دو تیم با الفاظی ناشایست یکدیگر را مورد خطاب قرار می‌دادند. این بازی حواشی دیگری هم داشت که در زیر بدان اشاره می‌شود: 

* در جریان بازی امیر قلعه‌نویی بارها و بارها به احسان حاج صفی بازیکن جوان تیم سپاهان اعتراض کرد.

* تعدادی از تماشاگران پرسپولیس عکس‌های ناصر حجازی را در دست داشتند.

* امیر قلعه‌نویی با هر سوت به رای داور اعتراض می‌کرد و اعتراض خود را به اطلاع ناظر و داور چهارم می‌رساند.

* مهدی مهدوی‌کیا و ادموند بزیک دو بازیکن پیشین پرسپولیس در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* پژمان بازغی از بازیگران سینما در ورزشگاه آزادی حضور دارد. او در بین دو نیمه به آتیلا حجازی درگذشت مرحوم حجازی را تسلیت گفت.

* تماشاگران پرسپولیس امیر قلعه‌نویی را ژنرال کوتوله می‌خواندند که همین مسئله اعتراض تماشاگران منتسب به تیم سپاهان را به دنبال داشت و آنهم هم با شعار "چهارتایی‌ها" سرخپوشان را به سکوت دعوت می‌کردند.

* در جریان بازی ژلکو میاچ برای گفتن توصیه‌های فنی کنار دایی آمد اما سرمربی پرسپولیس با حالتی نه چندان دوستانه او را به روی نیمکت فرستاد.

* برق جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی در دقایق پایانی نیمه اول رفت که این مسئله تعجب خبرنگاران را به دنبال داشت.

* کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیارانش در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارند.

* در بین دو نیمه بازیکنان از تونل مقابل جایگاه به رختکن رفتند. این برخلاف رویه گذشته بود که بازیکنان از تونل پشت دروازه تردد می‌‌کردند. البته بازیکنان دو تیم پیش از آغاز نیمه دوم از تونل پشت دروازه وارد زمین شدند.

* تماشاگران پرسپولیس در بین دو نیمه بشدت علی دایی را تشویق کردند.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از شروع نیمه دوم حلقه اتحاد تشکیل دادند.

براساس اعلام روابط عمومی ورزشگاه آزادی و رقمی که روی اسکوربورد ورزشگاه درج شد، بیش از 74 هزار تماشاگر برای تماشای جدال پرسپولیس - سپاهان به آزادی آمدند. 

یکی از ایرادهای ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم شمارش تماشاگران در ورزشگاه بود، به همین خاطر امروز که آنها در ورزشگاه آزادی حاضر هستند، شمار تماشاگران در ورزشگاه روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بست. براین اساس تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 74 هزار و 632 نفر عنوان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین