کد خبر: ۱۱۱۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۹
تمدن، استاندار تهران:

محبوبیت احمدی‌نژاد از ۲۵ میلیون هم بیشتر شده، البته نمی‌خواهیم قدرت رأی‌مان را به رخ بکشیم!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی تمدن، استاندار تهران، با ادعای اینکه محبوبیت احمدی‌نژاد نسبت به ۲۵ میلیون رایی که آورده هم بیشتر شده، اضافه کرد: البته قرار نیست ما قدرت رای‌مان را به رخ بکشیم، ما نوکری‌مان را به رخ خواهیم کشید.

مرتضی تمدن در سیزدهمین جشنواره‌ی شهید رجایی، گفت: هم‌اکنون محبوبیت آقای احمدی‌نژاد نسبت به ۲۵ میلیون رایی که آورده قطعا افزایش پیدا کرده است. البته قرار نیست ما قدرت رای‌مان را به رخ بکشیم. ما نوکری‌مان را به رخ خواهیم کشید. ما برای تکریم مردم آمده‌ایم. شاید نتوانیم همه‌ی وظایف خود را انجام دهیم، اما آن کرامتی را که برای انسان و جایگاه و شخصیتی که برای افراد قائل می‌شویم حرف اول را می‌زند.

مرتضی تمدن در ادامه سخنانش همچنین با اشاره به سفر احمدی‌نژاد به اردبیل و “نعمت” توصیف کردن احمدی‌نژاد، اظهار کرد: شما دیدید که مردم قهرمان این استان سر از پا نمی‌شناختند و البته باید گفت این نوع تکریم‌ها تکریم یک فرد نیست، بلکه تکریم انقلاب، نظام و حرکت پویا و بزرگی قلمداد می‌شود که همه‌ی شما در آن سهیم و شریک بودید. حال باید دعا کنیم که خداوند ما را قدردان چنین نعمتی قرار دهد و ما با کار و تلاش و خدمت به مردم از چنین رسالت بزرگی پاسداری و نگهداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به بیان خاطره‌ای از نوع رفتار احمدی‌نژاد در مقابل برخوردی خاص پرداخت و سپس گفت: بارها من دیده‌ام که رییس‌جمهور در رفت و آمدها وقتی می‌بیند که کسی نامه‌ای را در دست گرفته، دستور توقف می‌دهد و تا آن نامه را نگیرد و در جیب خود نگذارد اجازه‌ی حرکت نمی‌دهد. حال باید پرسید آیا رییس‌جمهور می‌خواهد بازارگرمی کند؟ این در حالی است که هم‌اکنون محبوبیت آقای احمدی‌نژاد نسبت به ۲۵ میلیون رایی که آورده قطعا افزایش پیدا کرده است.

استاندار تهران اضافه کرد: البته قرار نیست ما قدرت رای‌مان را به رخ بکشیم. ما نوکری‌مان را به رخ خواهیم کشید. ما برای تکریم مردم آمده‌ایم. شاید نتوانیم همه‌ی وظایف خود را انجام دهیم، اما آن کرامتی را که برای انسان و جایگاه و شخصیتی که برای افراد قائل می‌شویم حرف اول را می‌زند.

تمدن همچنین با اشاره به سفر احمدی‌نژاد به لبنان، گفت: ببینید هنگامی که آقای احمدی‌نژاد در لبنان می‌خواستند، سخنرانی کنند و در آن سخنرانی برایشان تریبون شیشه‌ای ضدگلوله مهیا شده بود، ایشان آن تریبون را به مترجم خود سپردند و خودشان به جای مترجم بدون حفاظت رفتند. این به چه معناست؟ آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواستند تمهیدات حفاظتی را زیر سوال ببرند. ببینید این‌که رییس‌جمهور در داخل محفظه‌ی شیشه‌ای سخنرانی کند و برگردد که هنر نیست. این عملکرد ایشان کرامت بخشیدن به مردمی بود که ساعت‌ها آن‌جا ایستاده بودند.

وی در ادامه گفت: اگر زندگی آقای احمدی‌نژاد را تجزیه و تحلیل کنید، خواهید دید که او به اندازه‌ی سر سوزنی از مواهب این مسوولیت برای خودش چیزی اندوخته نکرده است.

استاندار تهران ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد پس از بازگشت از سفر لبنان بلافاصله کار و خدمت به مردم را شروع کرد، البته ایشان آن‌قدر ما را به چنین ریاضتی توصیه نمی‌کنند، ولی ما نمی‌توانیم در این فضا شاهد بی‌انگیزگی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
0
0
آخی این دفعه چطور آمار گرفتین حتما مثل آمارهای ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
0
0
خدا قبول کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۸
0
0
چقدر از خودش و رئیسش تعریف می‌کند. ایشان همان کسی است که اجازه برگزاری یک تجمع قانونی ساده را به هیچ یک از احزاب و شخصیت‌های حقیقی و قانونی ندادند و بدون شک مسبب اصلی بسیاری از مشکلات و اتفاقات ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین