کد خبر: ۱۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران: با منشورکوروش مخالفیم/ در معرض یک تهدید نظامی جدی قرار گرفته‌ایم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله می‌گوید: ارزش‌ها خط قرمز سپاه در حمایت یا عدم حمایت از دولت‌ها است. 

سردار حسین همدانی درباره انتقادات سپاه نسبت به دولت با اشاره به منشور کورش و اینکه مهم نیست از این چه کسی دفاع می‌کند و هرکس می‌خواهد از آن بگوید، تصریح کرد: ما هر جا احساس کنیم لازم است اعتراض کنیم اعتراض می‌کنیم. ما با منشور کوروش به شدت مخالفیم و این را مخالف سیره امام و آقا می‌دانیم.

وی ادامه داد: اما در عین حال ما نباید وقتی دولت‌مردی یک جایی اشتباه کرد همه علیه او بسیج شویم. دستور دینی ما می‌گوید که به‌طور جمعی نصیحت کنیم. اما آنچه مهم است این است که ما الان در معرض یک تهدید نظامی جدی قرار گرفتیم. لذا امروز عقل سلیم حکم می‌کند ولو اینکه شما مطالبه از دولت دارید به خاطر آن خطر از این موضوع ها عبور کنیم.

وی تصریح کرد: اگر به جای آقای احمدی‌نژاد بنی صدر هم بود حکم می‌کرد که ما شرایط را بررسی کنیم و به نفع منافع ملی و مردم فعلا درگیری داخلی خود را متوقف کنیم. لذا می‌بینید که بعد از حوادث سال گذشته ما تنش داخلی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۱
0
0
با سلام و درود فراوان خدمت فرمانده محترم و فداکار سپاه محمد رسول الله تهران
از جنابعالی خواهشمندم متن زیر را که ترجمه بخشی از منشور کوروش است را بخوانند و کمی فکر کنند:

خط ۳ منشور کوروش. مرد ناشایستی به فرمانروایی بابل رسیده بود.

خط ۴ منشور کوروش. او آیین‌های کهن را از میان برد و چیزهای ساختگی جای آن گذاشت.

خط ۶ منشور کوروش. او کار ناشایست قربانی کردن انسان را رواج داد که پیش از آن نبود ... هر روز کارهایی ناپسند می‌کرد. خشونت و بدکرداری.

خط ۲۴ منشور کوروش. ارتش بزرگ من به صلح و آرامی وارد بابل شد. نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد آید.

جناب آقای فرمانده سپاه محمد رسول‌‌‌‌‌‌الله تهران قربانی کردن انسان حتی از نظر قرآن و اسلام هم ممنوع است.
ا
ینکه بگویید "با منشور کوروش مخالفیم" درست نیست چرا که 7000 یا 2500 سال تمدن هم مهم است و آنها هم باید مورد بررسی قرار بگیرد

همانطور که در خط ۲۴ منشور کوروش خواندید که(ارتش بزرگ من به صلح و آرامی وارد بابل شد. نگذاشتم رنج و آزاری به مردم این شهر و این سرزمین وارد آید.) همه نشان دهنده قوی بودن ایران از نظر نظامی و همینطور از نظر سیاسی بوده است. و به نظر من سپاه و ارتش که مسئول حفظ وامنیت کشور و جلوگیری از حمله خارجی و در بعضی مواقع پاسخ آن حملات هستند باید لشکر بزرگ و قدرت نظامی قوی ایران زمان هخامنشیان را نیز در کنار اسلامی بودن سپاه وسایر تشکیلات آن مورد توجه قرار دهند یعنی هم فال هم تماشا و آن زمان را که رزمنگان عزیز ما با پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به جبهه های نبرد حق علیه باطل می شتافتند و ندای الله اکبر سر می دادند و با پرچم یا محمد رسول الله و یا سیدالشهدا در مقابل بعثی های متجاوز ایستادگی میکردند را فراموش نمیکنم

با تشکر فراوان و خسته نباشید خدمت شما فرمانده سپاه محمد رسول الله به خاطر زحمات و خدمات بزرگ شما به کشور.

درود بر انقلاب
درود بر اسلام
درود بر ایران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین