کد خبر: ۸۷۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۱

وینگادا: اخراج پیروانی بدون هماهنگی من بوده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد برکناری افشین پیروانی از کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه و امضا قرارداد داخلی با چند بازیکن جدید برای فصل آینده بدون هماهنگی با او صورت گرفته است. 
افشین پیروانی برکنار شد[+]

نلو وینگادا ظهر امروز (یکشنبه) با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه خیریه عمل افزود: «اختلاف در هر تیمی وجود دارد و وجود اختلاف بین من و سایر اعضای کادر فنی طبیعی است. اگر بین من و دستیارانم اختلافی وجود داشته باشد سعی می‌کنم خودم به گونه‌ای این مشکل را حل کنم و اجازه نمی‌دهم بحث‌های اینچینی از خانواده پرسپولیس به بیرون کشیده و سوژه مطبوعات شود».

وینگادا در ادامه تاکید کرد: «نامه‌ای خطاب به مدیرعامل باشگاه تنطیم نکرده‌ام که خواستار جدایی پیروانی از کادر فنی شوم. اگر نامه‌ای با این مضمون به مدیرعامل باشگاه داده‌ام از مردم می خواهم که از وی درخواست کنند این نامه را منتشر کند و به همه نشان دهد».

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی احتمالی وی از این تیم مطرح شده است گفت: «من در مورد آینده نمی‌توانم حرفی بزنم چرا که از آنچه در روزهای آینده بر پرسپولیس خواهد گذشت بی‌خبرم اما این را می‌دانم که در فوتبال اما و اگر زیاد است و نباید به این مسائل توجه زیادی نشان داد. در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی بازی با الشارجه و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست و پس از آن به برتری برابر پاس می‌اندیشم».

وی با اشاره به مشکلاتی که در حاشیه تمرین روز یکشنبه پرسپولیس رخ داد و ناهماهنگی که بین او و احمدرضا عابدزاده در خروج خبرنگاران از محل تمرین بوجود آمده بود گفت: «من اینجا برای ساماندهی تمرینات پرسپولیس حضور دارم نه برای حضور و غیاب خبرنگاران و هواداران».

وینگادا ادامه داد: «اگر امروز از خبرنگاران درخواست کردم تا در محل تمرین حضور داشته باشند این بود که دلیلی برای بیرون رفتن آنها از ورزشگاه وجود نداشت. من هیچ ناهماهنگی با دستیارانم در خصوص خبرنگاران و تماشاگران ندارم و در این زمینه تصمیم گیرنده اصلی هستم و من هستم که تشخیص می‌دهم خبرنگاران در تمرین حضور داشته باشند یا خیر».

خبرنگاری از وینگادا پرسید" نظر شما در مورد بازگشت افشین پیروانی چیست و آیا حاضرید او را دوباره در کنار خود داشته باشید؟" که وی در پاسخ گفت: «اگر من بگویم افشین به تمرینات بازگردد به این معناست که او با نظر من از تیم کنار گذاشته شده است. کسی که پیروانی را کنار گذاشته باید خودش برای بازگشت او تصمیم گیری کند».

وی ادامه داد: «اینکه افشین دیروز و امروز در تمرین ما حضور نداشت دلیلی بر اخراج او نیست. از دید من پیروانی در کلاس مربیگری حضور داشته و غیبتش در تمرینات با هماهنگی قبلی است».

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل وانتقالات گفت: «فهرست نهایی من هنوز صادر نشده است و این بازیکنان با نظر من جذب نشده‌اند. فهرست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس را بزودی با مشورت و همفکری همکارانم تنظیم کرده و از باشگاه می‌خواهم با این بازیکنان قرارداد امضا کنند».

وینگادا در ادامه افزود: «من آدم دو رویی نیستم. یک رو دارم و هر چیزی که باشد رودرو به همکارانم می‌گویم . کسی که می‌گوید من نامه داده‌ام و خواستار جدایی افشین پیروانی شده‌ام حتما چنین نامه‌ای در باشگاه وجود دارد. پس بیاید این نامه را به همه نشان دهد. مطمئن باشید من اگر با پیروانی و دیگر دستیارانم مشکل داشتم هیچگاه اجازه نمی‌دادم کار به باشگاه بکشد. تا امروز هم هر نامه‌ای که خطاب به مسئولان باشگاه تنظیم کرده‌ام در باشگاه موجود است».

خبرنگاری از وینگادا پرسید " اینکه دستیارتان اخراج شده به معنای دخالت در کارتان نیست و چرا نسبت به جدایی پیروانی هیچ واکنشی از خود نشان ندادید"؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: «درست است. ما در زمان عقد قرارداد توافق کردیم که تمام امور فنی مربوط به تیم زیر نظر من باشد. اما نمی‌دانم چرا در این یک مورد نظر من را جویا نشدند. در خصوص اخراج پیروانی هیچکس با من صحبتی نکرده و من از این موضوع کاملا بی‌اطلاع بودم».

وی در ادامه تصریح کرد: «برای من دستیار ایرانی و پرتغالی هیچ تفاوتی ندارد. این را می‌توانید از دستیاران ایرانی‌ام بپرسید که من بین آنها و هموطنانم فرقی نمی‌گذارم و تا به حال هم هیچ مشکلی نداشته‌ام».

وینگادا در مورد بازی روز چهارشنبه این تیم برابر الشارجه امارات نیز گفت: «پس از دو پیروزی متوالی برابر راه آهن و سپاهان شرایط مطلوبی بر اردوی ما حاکم است و امیدوارم این روند تا پایان مسابقات پیش رو ادامه داشته باشد. ما تنها با هدف پیروزی برابر الشارجه به امارات می‌رویم چرا که با پیروزی در این بازی شانس صعودمان حتمی می‌شود».

وی در خصوص خبر انصراف تیم الشارجه از حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «آنچه مسلم است اینجا لیگ قهرمانان آسیاست و تیمی نمی‌تواند این مسابقات را به شوخی بگیرد. من هنوز خبر رسمی کناره گیری این تیم را نشنیده‌ام. به همین خاطر خود و شاگردانم تمرکزمان را روی این بازی گذاشته‌ایم».

نلو وینگادا در مورد درگیری‌های اخیر در محل تمرینات تیم پرسپولیس گفت: «فوتبال ورزشی است که تنش‌ها در آن بسیار بالاست و این اتفاق در تمام دنیا رخ می‌دهد. روز گذشته در پرتغال نیز اتفاقی مشابهی در یکی از تیم‌های بزرگ این کشور رخ داد. من و شاگردانم به تمام این مسائل بی‌توجه هستیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین