کد خبر: ۱۶۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرآنلاین،

انتقال بخشی از سرمایه ساپیا از سوریه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن امیری در پاسخ به سوال یکی از سهام‌داران در مورد سرمایه‌های این گروه در سوریه با توجه به اوضاع داخلی این کشور ضمن اشاره به سودآوری و تامین منافع سایپا در این کشور توضیح داد سرمایه‌گذاری‌های سایپا در سوریه مطمئن بوده و دارای بیمه نامه سیاسی در صورت وقوع اتفاقات سیاسی است.

به گزارش خبرآنلاین، امیری در عین حال اضافه کرده که "بخشی از سرمایه این شرکت (سایپا) در چند ماه گذشته به ایران منتقل شده است. در مجمع عمومی گروه سایپا كه روز پنجشنبه تشكيل شد همچنین به بدهی ونزوئلا به این شرکت اشاره شده و معاون اقتصادی خودروسازی سایپا خبر داد كه ونزوئلا حدود ۶۰ میلیون دلار به سایپا بدهکار است.

به گفته اميري، مشکل نقل و انتقال پول وجود دارد و برای همین هم ونزوئلا "بحث تهاتر با فرآورده های سوختی، آلومینیوم و سنگ آهن را مطرح کرده است و تا تعیین و تکلیف بدهی ها ارسال قطعه به ونزوئلا متوقف شده است.شرکت خودروسازی سایپا که دومین شرکت بزرگ خودروسازی كشور به حساب می‌آید، در سال‌های گذشته در برخی کشورها برای تولید و مونتاژ خودرو سرمایه‌گذاری کرده است.معاون اقتصادی گروه سایپا همچنين در مجمع این گروه در پاسخ به سهام‌داران در رابطه با زمان واگذاری سایپا کاشان توضیح داد به دلیل غیرواقعی بودن بازار و التهاب آن، قیمت‌ها واقعی نیست و ما برنامه فروش این کارخانه را فعلا متوقف کرده‌ایم. به گفته وی اوراق مشارکت این مجموعه از تاریخ ۱۴ مرداد عرضه خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین