کد خبر: ۱۸۳۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶

اظهارات‌ضدونقیض درباره طرح‌ زوج و فرد فردا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون عمرانی استاندار تهران درباره اظهارات قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست در انتقاد از لغو طرح زوج و فرد از در منازل گفت: کمیته اضطرار روز دوشنبه اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن طرح زوج و فرد از روز سه‌شنبه به حالت اولیه بازگردد.

مهندس محمدرضا محمودی با بیان اینکه این اقدام برای تشکر از شهروندان تهرانی برای همکاری یک هفته‌ای بود، گفت: تقاضاهایی از سوی شهروندان عنوان شد که عده‌ای به صورت اضطراری باید از خودروهای شخصی استفاده کنند لذا با توجه به اینکه یک هفته همکاری کرده‌اند کمیته اضطرار آلودگی هوا نیز تصمیم گرفت این طرح را به حالت اول برگرداند.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: البته گزارشات هواشناسی نیز در این تصمیم موثر بود چرا که ناپایداری هوا پیش‌بینی شده است بنابراین نیازی به ادامه طرح زوج و فرد از در منازل نیست.

وی به ایسنا گفت: با توجه به اینکه پنجشنبه پیش رو نیمه تعطیل و روزهای جمعه و شنبه تهران تعطیل است، لزومی بر ادامه اجرای طرح زوج و فرد از در منازل وجود ندارد.

به گزارش ایسنا،معاون استاندار تهران با بیان اینکه اظهارات عنوان شده از سوی قائم مقام سازمان حفاظت محیط زیست برای ما قابل استناد نیست، عنوان کرد: فقط نظر کمیته اضطرار را اجرا می‌کنیم و چنانچه در روزهای آینده با توجه به وضعیت پیش رو نیاز باشد استاندار تهران به عنوان رییس کمیته اضطرار و معاون عمرانی نیز به عنوان جانشین وی تصمیمات جدید را اعلام خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
20 میلیون لیتر جایزه تولیدکنندگان آلودگی تهران
دعوا نکنید سهم شما محفوظ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
به نظرمن روزهای زوج رو فردها بیان بیرون و روزهای فرد رو زوجها
(نه زوجها ی جوون ماشین های زوج رو میگم)
شاید این مدلی الودگی هوا کمتر بشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین