کد خبر: ۱۱۵۱۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸
قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب:

دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی عوامل ترور سال گذشته کوتاهی کردند

باید پاسخ قانع‌کننده‌ای به افکار عمومی داده شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: داریوش قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب درخصوص حادثه ترور روز گذشته در تهران اظهار داشت: معتقدم کوتاهی دستگاه امنیتی و اطلاعاتی برای مشخص کردن عوامل ترورها محرز است. 

وی ادامه داد: اگر درباره اتفاقی که درسال گذشته برای مرحوم علی محمدی رخ داد وزارت اطلاعات به خوبی عمل کرده بود شاید دیروز شاهد این حادثه تلخ نمی‌شدیم. 

سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس تصریح کرد: انتظار افکار عمومی این است که هرچه سریع‌تر دستگاه‌های اطلاعاتی عاملان این حادثه تلخ راشناسایی و به مردم معرفی کنند. 

قنبری گفت: باید پاسخ قانع‌کننده‌ای به افکار عمومی داده شود. اگر عاملان این حادثه مشخص نشوند اعتماد مردم به دستگاه اطلاعاتی و امنیتی تضعیف می‌شود و خدمات این نیروها هم زیر سئوال می‌رود. 

نماینده ایلام درخصوص علت وقوع چنین رخدادهایی درکشور خاطرنشان کرد: باتوجه به موضع کشور در راه دستیابی به فناوری هسته‌ای و باتوجه به تهدیداتی بیگانگان به خصوص صهیونیست‌ها و تهدیدات هسته‌ای این شائبه وجود دارد که صهیونیست‌ها مستقیم یا غیرمستقیم دراین حادثه دخالت داشته باشند. 

قنبری گفت: هدف دشمن این است که مغزهای متفکر عرصه هسته‌ای را دچار ترس و
واهمه کنند و آنها را به شکلی وادار کنند تا از فعالیت در عرصه هسته‌‌ای منصرف کنند. این حوادث تروریستی خود نوعی حمله به برنامه هسته‌ای کشور از سوی دشمنان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین