کد خبر: ۱۲۹۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۱

ادعای جوان: کروبی پشیمان شده و می‌خواهد از جریان فتنه اعلام برائت کند!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت جوان، در خبری مدعی شده است که «حجت‌الاسلام مهدی کروبی، اخیرا در دیدار با برخی نزدیکان و هم حزبی‌های سابقش که برای عیادت وی به منزلش رفته بودند از رفتاری که با نظام طی 2 سال گذشته داشته ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده است».

به گزارش آفتاب، سایت جوان نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در خبری که روز جمعه منتشر کرده در همین زمینه با بیان این‌که "کروبی در این دیدار از رفتارهای تند و نامعقولانه‌اش ابراز ناراحتی و پشیمانی کرده" از قول وی نوشته است: «من 30سال خدماتم به انقلاب و امام را یک شبه هدر دادم. نباید به گفته‌های برخی دوستان اینقدر اهمیت می‌دادم. ما که خودمان در این نظام بودیم می‌دانیم این نظام مستحکم‌تر از این حرف‌ها است که بخواهد با حرف‌های من و یا دیگر آقایان زمین بخورد. اصلا من خودم در مجلس ششم جلوی تندروی خیلی از این مشارکتی ـ مجاهدینی‌ها ایستادم و حالا امروز ...».

جوان در گزارش خود همچنین مدعی شده که «برخی "نزدیکان کروبی" این احتمال را داده‌اند که کروبی با نوشتن متنی خطاب به ملت ایران و نظام ضمن برائت از جریان فتنه از رفتار 2سال گذشته‌اش نیز تبری بجوید».

گفتنی است ادعای این سایت در حالی مطرح می‌شود که محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی هفته گذشته در پاسخ به این سؤال که "اخیرا آقای سید محمد خاتمی تقاضای لغو بازداشت زندانیان سیاسی و حصر دو نفر نامزد معترض به نتیجه انتخابات شد. طرح این دست درخواست ها با توجه به نزدیك بودن انتخابات مجلس چه جایگاهی دارد"؟ گفته بود: «من گناه دو نفری كه حصر شدند را نابخشودنی می‌دانم. تساهل و تسامحی كه معمولا آقای خاتمی در حرف های خود به خرج می‌دهند در شرایط حاضر حداقل برای آن دو نفر به هیچ وجه نباید اعمال شود. چون به نظر من هر دو نفر آن ها تمام پل‌ها را بعد از گذر خود خراب كردند و لطماتی كه وارد كردند نوعی ظلم به نظام و مردم بود. بله، ممكن است زمانی آن دو نفر به لطماتی بزرگی كه به نظام وارد كردند اعتراف كرده و اعلام توبه و پشیمانی كردند چون در درگاه الهی نیز خیلی وقت ها پشیمانی سود دارد ممكن است در منظر نظام نیز این توبه با شرایطی پذیرفته شود. ولی آقایانی كه الان محصور هستند تا كنون هیچ اقدامی برای پس گرفتن هیچ كدام از اقدامات شان انجام ندادند و من معتقدم آقای خاتمی خیلی بیشتر از حد لازم تسامحی را به خرج می‌دهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
دروغ روز روشن چرامیگی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین