کد خبر: ۱۱۸۴۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۸

علم‌الهدی: بد‌حجابی به‌عنوان ویروس ضدحاکمیت باید براندازی و نابود شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بد‌حجابی به‌عنوان ویروس ضدحاکمیت نظام و ارزش‌های دین باید در کشور براندازی و نابود شود. 

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد با اشاره به سالروز فرمان ننگین کشف حجاب اظهار داشت: جنایات رضاخان در کشور با کشف حجاب آغاز شد و بی‌ناموسی که او آغاز کرد در زمان جنگ مغولان و حتی جنگ‌های قرون وسطی بی‌سابقه بود.

علم‌الهدی ادامه داد: رضاخان فردی ترسو، ناپاک و بنده شیاطین انگلیسی و غرب بود اما بی‌تفاوتی مردم به او جرات اجرای چنین جنایت‌هایی را داد.

امام جمعه مشهد با تاکید براینکه مرز تمام ارزش‌های دینی در جامعه حجاب است، اظهار داشت: دغدغه و دلواپسی امروز ما در مقابله با جنگ نرم جدی نبودن مسئولان نظام در مبارزه با بی‌حجابی است که متاسفانه نه دولت و نه مجلس و نه قوه قضائیه را در مبارزه بابی‌حجابی جدی نمی‌بینیم.

علم‌الهدی با اشاره به جریان میدان کاج سعادت‌آباد تهران، اظهار داشت: قاتل وحشی گستاخ باید اعدام شود اما باید ریشه این قتل‌ها را دید از این مملکت دو جوان کشته شد و دو خانواده و دو فامیل عزادار شد سؤال این است اینها جز برای بی‌حجابی یک دختر لاابالی بود.

وی خطاب به زنان و دختران بی‌حجاب تصریح کرد: زن و دختر شیعه ناموس پیامبر(ص)، حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) هستند نباید مورد ملعبه و التذاذ یک مشت جوان هرزه قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین