کد خبر: ۱۷۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۰

کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» به چاپ چهارم رسید

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب (سرویس سیاسی): نخست آنکه، در حالی‌که یک کتاب با حجم بیش از هزار صفحه‌ به‌طور متوسط در هر فصل یکبار تجدید چاپ شده است، در حالی که بازار کتاب و کتاب‌خوانی در کشور به دلایل مختلف و از جمله شرایط اقتصادی و اجتماعی در مقایسه با بسیاری از کشورها به هیچ‌وجه رضایت‌بخش نیست.این رخداد نشان می‌دهد که به رغم چنین فضایی، چنانچه مباحثی اساسی مطرح شود، مردم فهیم ایران در نوشتاری با حجم بیش از هزار صفحه نیز آن‌ را پی‌جویی می‌کنند. لذا این واقعیت بیانگر آن است که تا چه حد موضوع هسته‌ای برای ملت ایران از اهمیت بالایی برخوردار است. 

دیگر آنکه روشی متفاوت در جهت انعکاس حوادث تاریخی، در این کتاب ارائه شده است و آن انعکاس واقعیت‌های تاریخی به جامعه و مردمی است که خود همزمان با آن درگیرند و در حرکت‌های جمعی و تصمیم‌سازی‌های ملی به اطلاعات ناشی از آن نیازمندند. در این شیوه به جای نقل خاطرات صرفاً شخصی و یا بازگویی حوادثی از گذشته که اثر وجودی خاصی و یا اساساً ضرورت حیاتی برای ارائه آن به نسل فعلی نیست، واقعیت‌هایی که امروز جامعه با آن زندگی می‌کند و یا به مفهوم حقیقی بر زندگی مردم اثر می‌گذارد، در اختیار آنان قرار می‌گیرد. 

و هر دو نکته امیدبخش است، چرا که از یک‌سو خبر از ظرفیت نهفته کتاب‌خوانی جامعه می‌دهد و از سوی دیگر برای تقویت آگاهانه اراده ملی در برابر فشار خارجی، اطلاعات به هنگام عرضه می‌شود و این هر دو برای کشور مبارک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
2
متاسفانه تبریز دو تا کتاب فروشی درست و حسابی نداره که بشه همچین کتابی رو تهیه کرد .
با یک سرچ در اینترنت فروش اینترنتی این کتاب رو پیدا نکردم، انشاء الله نمایشگاه کتاب تهران .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
0
0
دوست عزيز تبريزي، شما چگونه اين كتاب را در اينترنت سرچ كرده ايد كه آنرا نيافيد؟!!!؟ من با يك جستجوي گوگلي ظرف دو دقيقه جندين سايت معتبر فروش كتاب را پيدا كردم كه اين كتاب را عرضه كرده اند. يكي از آنها كه من خودم طي سه نوبت اين كتاب را از آنها خريداري كردم سايت بخوان داتكام بوده كه آدرس آنرا در زير ارائه ميكنم تا انشالله كار به نمايشگاه كتاب نرسد!

http://www.bekhan.com/main/index.php?page=30&bi=1125654
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین