کد خبر: ۹۲۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۶

رحیم‌صفوی: امنیت تهران از وظایف سپاه سیدالشهداست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: «تجربه تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که هرکسی از مسیر قانون اساسی و ولایت و رهبری امام و مقام معظم رهبری خارج شد، به دامن بیگانگان و دشمنان غلطید و سقوط سیاسی کرد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی در جمع شرکت‌کنندگان برنامه صعود بزرگ 1500 نفری پاسداران و بسیجیان سپاه سیدالشهداء به قله دماوند، با تبریک این ابتکار عمل به بسیجیان و فرماندهی سپاه سیدالشهداء، سردار علی فضلی را فرماندهی مومن، شجاع، خردمند و از افتخارات دوران دفاع مقدس خواند و سپاه سیدالشهداء را نیز به عنوان بازوی قدرتمند ولایت و نظام و سپر دفاع از امنیت و آرامش مردم عزیزمان دانست.

وی با اشاره به نقش خودسازی و تقویت جسم و روح که از الزامات پاسداری و دفاع از امنیت و آرامش کشور است، گفت: «آمادگی‌های دائمی، عملیاتی و اطلاعاتی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای تک تک پاسداران، بسیجیان و سربازان سپاه سید‌الشهداء و سایر پرسنل سپاه و بسیجیان در سراسر کشور است و هوشیاری و بصیرت عمیق سیاسی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان یک وظیفه و رسالت ذاتی برای همه پاسداران و بسیجیان محسوب می‌شود. همچنین ایجاد امنیت پایدار و آرامش کامل برای مردم عزیز کشور، خصوصا در تهران یکی از وظایف اصلی سپاه سیدالشهداء است».

وی یکی از توطئه‌های دشمنان را القای عدم ثبات سیاسی برای مردم ایران خواند و نقش بسیجیان را در این برهه از زمان، روشنگری با بیان ادله قوی دانست و ادامه داد: «جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبری حکیم، شجاع، فرزانه و با داشتن سپاهی چندصد هزار نفره قدرتمند، آموزش دیده، مجهز و با فرماندهان لایق و خردمند و بسیج چند میلیون نفری تضمین کننده امنیت پایدار در داخل کشور و آماده مقابله با تهدیدات خارجی است و دشمنان فرامنطقه‌ای هم به خوبی ضعف‌ها و شکست‌های خود را در عراق، افغانستان و جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه می‌دانند».

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تلاش قدرت‌های استکباری همچون آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها جهت ایستادگی در مقابل صلابت ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی اظهار کرد: «دشمنی دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی با ملت ایران تمام نشدنی است و آنان از این‌که ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و از نفوذ ایران در جهان اسلام به شدت عصبانی هستند و به دنبال انتقام از ملت بزرگ ایران و رهبری حکیم آن به خاطر حمایت از مردم فلسطین و لبنان و به خاطر شکست اهداف سیاسی در عراق هستند. آن‌ها دست از توطئه برنمی‌دارند؛ چراکه در ماهیت سیاسی آن‌ها دشمنی علیه اسلام و ملت ایران و حمایت از رژیم صهیونیستی وجود دارد».

وی با بازخوانی حوادث اخیر و نقش رادیو و تلویزیون‌های بیگانه و بسیج عمومی آن‌ها در ایجاد و دامن زدن آن‌ها به فتنه در راستای ماهیت دشمنی آن‌ها، لزوم هوشیاری عموم مردم خصوصا نخبگان سیاسی و فرهنگی و دانشجویان عزیز کشور را خواستار شد.

وی در پایان به بیان دیدگاه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری درباره انتخابات پرداخت و گفت: «تجربه تاریخ سی سال گذشته انقلاب اسلامی آن است که هر کسی و در هرمقامی، خواسته یا ناخواسته از مسیر قانون اساسی و ولایت و رهبری امام و مقام معظم رهبری خارج شد به دامن بیگانگان و دشمنان غلطید و سقوط سیاسی کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین