کد خبر: ۳۹۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۳

روح سرگردان باغ خرمالو چگونه دستگیر شد؟!

آفتاب‌‌نیوز : در19 آذر ماه سال جاري دختر 26 ساله اي با مراجعه به کلانتري 150 ماموران را در جريان ربوده شدنش توسط سه سرنشين يک خودرو سواري قرار داد.این دختر جوان گفت: ساعاتي پيش در يکي از ميدان اصلي تهرانسر ، سوارپيکان سفيد رنگی با سه سرنشين شدم. پس از گذشت چند ثانيه در اثر اصابت ضربه اي (به وسيله شي آهني) توسط سرنشين عقب خودرو بيهوش شدم.وقتي به هوش آمدم خودم را در داخل باغي ديدم . سرنشينان خودرو سپس با تهديد سلاح سرد و ضرب و شتم، اموالم را به سرقت بردند و پس از تجاوز،در جاده ای خارج شهر مرا رها کردند.

يک ماه بعد از اظهارات دختر جوان،به خودروی پيکان سفيدرنگی به دليل وضعيت مشکوک سرنشينان آن، دستور ايست داده شد اما راننده بدون توجه به فرمان پليس گريخت.در جريان تعقيب و گريز وبا تيراندازي واحد گشت، خودرو فوق متوقف ومشخص شد این پیکان به زور سرقت شده است. بنابراين سرنشينان خودرو ،دستگير و طي بازرسي بدني مقاديري طلاجات زنانه و يک قبضه سلاح سرد از آنان کشف شد.

متهمان براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شدند و پس از روبرو شدن با دختر جواني که شاکي پرونده بود و يکي ديگر از شاکیان که توسط هعمین گروه ربوده و مورد تجاوزقرارگرفته بود ،مورد شناسايي قرار گرفتند.

با دستگیری دو تن دیگر از عوامل این باند،پرونده برای پيگيري ويژه به پليس مبارزه با سرقت ارجاع شد و متهمان مجدداً تحت بازجويي قرار گرفتند.در بازجوئيها مشخص شد؛ يکي از متهمان به نام «حسن روح زاده» معروف به روح سرگردان به عنوان رئيس باند در کلیه تجاوزها و سرقتها شرکت داشته است.

روح سرگردان در بازجوئی ها اعتراف کرد؛ از نيمه دوم سال 82 ،تجاوز و سرقت از زنان را شروع کرده است به این طریق که زنان و دختران جوان را در محورهاي غرب و شمال غرب ( ستارخان، صادقيه، آزادي، تهرانسر، پونک، شهران و آرياشهر) شکار کرده و در اطراف کمربندي آزادگان و يافت آباد، داخل باغي موسوم به باغ خرمالو مورد تجاوز قرار مي داده است.

با اعترافات روح سرگردان،سایر اعضای این باند هم دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین