کد خبر: ۱۵۸۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴

کشتی آزاد آسيا؛ قمی طلايی شد، خليلی نقره گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عبدالله قمي كشتي گير وزن 120 كيلوگرم تيم كشتي آزاد جوانان كشورمان صاحب مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا شد و حميد خليلي در وزن 50 كيلوگرم نيز به مدال نقره دست يافت. 

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، مسابقات روز نخست كشتي آزاد جوانان قهرماني آسيا از بعد از ظهر امروز و در دو وزن 50 و 120 كيلوگرم در شهر آلماتي قزاقستان برگزار شد و در پايان تيم ايران صاحب يك مدال طلا و يك مدال نقره در اوزان 120 و 50 كيلوگرم شد.

بر اين اساس در وزن 50 كيلوگرم حميد خليلي در كشتي نخست خود با نتايج 2- صفر و 4- صفر ژيرگال عبدي كريمولوف از قرقيزستان را شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي پارك جون چانگ از كره جنوبي را با نتايج 1- صفر و 3- صفر شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. خليلي در ديدار فينال مغلوب كوردين ولادمير از قزاقستان شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 120 كيلوگرم نيز عبداله قمي در كشتي نخست خود دونگ هاجينگ از چين را شكست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت وي در اين مرحله كيم جي يونگ از كره جنوبي را شكست داد و به ديدار فينال راه يافت. قمي در ديدار فينال نيز استندر از هند را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

مسابقات شش وزن ديگر اين مسابقات فردا يكشنبه برگزار مي‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین