کد خبر: ۱۳۶۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۴

سلحشور: سینمای ایران فاحشه‌خانه است/ توسط كمپانی‌های صهیونیستی اداره می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرج الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد. 

فرج الله سلحشور با اشاره به احتمال حضور آنجلینا جولی بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود به ایران به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: باید دید چه شخصی اجازه می‌دهد آنجلینا جولی به ایران بیاید، آمدن آنجلینا جولی به ایران اتفاق خوبی است، برای سینمایی كه فاحشه‌خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین‌المللی بیاورد.

وی خاطر نشان كرد‌: سینمای ایران فاحشه‌خانه است، مگر صبح تا شب عكس‌های هنرمندان چاپ نمی‌شود. وقتی زن‌های ما افتخارشان این است كه عكس‌های خود را به صورت نیمه‌عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.

سینمای ایران عضوی از مملكت و خانواده ایران نیست

كارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف(ع) در ادامه سخنان خود با اشاره به اینكه سینمای ایران جزوی از مملكت ایران و خانواده ایران نیست اظهار كرد‌: به دلیل اینكه همه در سینما از یک قماش هستند، باید از آنجلینا جولی نیز دعوت كنند. خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان كرد كه سینمای ایران برای ایران نیست، سینمای ایران عضوی از سینمای دنیا است و اگر علاقه نشان دهد كه یک بازیگر بین‌المللی به ایران بیاید طبیعی است چون خود سینمای ایران عضوی از جامعه بین‌المللی هالیوود است.

وی تاكید كرد: سینمای ایران هالیوودی است و بازیگران آن نیز هالیوودی هستند البته ذائقه انسان‌ها و سلیقه آنها قابل تغییر است به نظر من اگر یک جامعه را به سمت رستگاری بردی آن جامعه به سمت ارزش‌ها تمایل پیدا خواهد كرد. اگر به سمت زشتی‌ها متمایلش كردی آن جامعه به سمت زشتی‌ها خواهد رفت‌.

سلحشور یاد آور شد: وقتی آثار مستهجن در سینمای ایران ملاک، معیار و فراگیر می‌‌شود تماشاگر خاص خود را نیز خواهد داشت، سینما مال ما نیست و ما دچار اشتباه هستیم و فیلم‌هایی مثل توبه نصوح، یوسف(ع) و حضرت محمد(ص) اندكی از فیلم‌های سینمای دنیا و ایران را شامل  می‌شود که به مقوله اسلام و جامعه دینی می‌پردازد.

وی تاكید كرد‌: سینما مال جمهوری اسلامی نیست و جزئی از جامعه جهانی صهیونیستی است و توسط كمپانی‌های صهیونیستی اداره می‌شود.

اگر در سینمای ایران آثار مستهجن ساخته شود تعجب ندارد!

كارگردان سریال اصحاب كهف در ادامه به اوضاع سینمای ایران اشاره كرد و گفت: اگر در این سینما آثار مستهجن ساخته شود جای تعجب ندارد، از سینمایی كه هدایت آن را بنگاه‌های صهیونیسیت در اختیار دارد و خط و ربط آن توسط آنها داده می‌شود بیش از این نیز انتظار نمی‌رود‌.

وی اضافه كرد: در حال حاضر سینمای هالیوود برای ما تصمیم‌گیری می‌كند و ما بازیگران آن هستیم كه در زمین صهیونیستی بازی می‌كنیم و نباید نسبت به شرایط موجود اعتراضی داشته باشیم.

مسئولان حكومت شرایط سینمای فعلی را پذیرفته‌اند

این كارگردان در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت سینمای ایران و نگاه مسئولان به آن گفت: جمهوری اسلامی و مسئولان آن این سینمای مبتذل را پذیرفته‌اند، علما نیز این سینما را پذیرفته‌اند و حرفی و اعتراضی ندارند و این امر نشان‌دهنده آن است كه به این ابتذال رأی داده‌اند‌، یعنی این فیلم‌ها مورد قبول مسئولان است و اعتراض ما بی‌فایده است و داد زدن ما مانند ضد‌انقلاب‌ها و اپوزیون‌ها است.

وی با اشاره به مدیریت سینمای كشور در دولت دهم گفت: شمقدری و سجادپورها تنها تصمیم گرفتند چشم و ابروی این سینما را درست كنند و سعی كردند اشكالات سینمایی موجود را درست كنند، در حالی كه این سینما درست نمی‌شود باید مبانی آن درست شود و مبانی جدیدی را برای آن به نگارش در آورد.

با ریش و جای مهر كسی مسلمان نمی‌شود

سلحشور ادامه داد: آدمی كه دین و خدا و پیغمبر را قبول ندارد. اگر ریش حزب‌اللهی برای او بگذاریم و جای مهر را بر پیشانی او قرار دهیم آیا او مسلمان می‌شود سینمای فعلی ما نیز اینگونه است كه تنها یک روسری سر هنرپیشه‌ها كردند و برادر برادر گفتند و چند صحنه نماز و گلدسته مساجد را گذاشتند آیا، اینگونه سینمای ایران اسلامی می‌شود؟ حال معاون سینمایی آن شمقدری، ضرغامی یا من سلحشور باشد فرقی نمی‌كند ماهیت سینما باید درست شود و آن كافر باید شهادتینش را بگوید..

وی خاطر نشان كرد: سینمای ما ماهیتی غربی، صهیونیستی و اومانیستی دارد. این ماهیت با اینكه بگوییم اسلام اسلام درست نمی‌شود، باید ماهیت تغییر كند حال شمقدری باشد یا حتی ضرغامی و سیف‌الله داد باشد. هركسی را در این پست گذاشتند نتوانست سینمای ایران را درست كند.

وی در پایان با اشاره به این مطلب كه باید علما و دانشمندان اسلامی به مقوله سینما ورود پیدا كنند تاكید كرد: باید علما و بزرگان دین، اسلام‌شناسان بنشینند و اوضاع سینمای ایران را ببینند و تعریفی از سینمای درست اسلامی بدهند، این سینما با این ویژگی‌ها، دارای اصولی است كه با اسلام در تضاد است.

سلحشور خاطر نشان كرد: سینمای ایران اگر بخواهد اسلامی شود باید تغییراتی داشته باشد. باید با آن مبانی فیلم‌نامه بنویسند و آزمایشگاهی درست كنند و قدم به قدم نیرو تربیت كنند تا سینمای ایران اسلامی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
2
موافقم با حرفاش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین