کد خبر: ۱۵۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۹

احتمال تعطیلی تهران در دو روز آینده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون عمرانی استانداری تهران گفت از احتمال تعطيلي شهر تهران به دليل پديده جديد ريزگردها خبر داد. 

حمیدرضا محمودی با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای تهران هم اکنون در شرایط ناسالم است، اظهار کرد: در حال بررسی هستیم که در صورت نیاز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود.

وی ادامه داد: ‌ از فردا پدیده ریزگرد‌ها از غرب وارد کشور می‌شود که این پدیده از روز دوشنبه شهر تهران را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد و پیش بینی می‌کنیم درصورت بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران و زیرگرد‌ها، شهر تهران را تعطیل کنیم.

معاون عمرانی استانداری تهران همچنین خاطر نشان کرد‌: از آنجا که مدارس شهر نیز در حال تعطیلی هستند، احتمال آن وجود دارد که برای تنفس دادن به شهر، آن را تعطیل کنیم.

به گزارش ایلنا،مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: متاسفانه کیفیت هوا از لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون در شرایط بسیار ناسالم است حتی ایستگاه‌های تهرانسر، شهرداری منطقه ۱۱ و میدان فتح از نظر این آلاینده در شرایط خطرناک هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
سرفه و چشم درد و عطسه پدرمان را درآورده
در این 7 سال به خاطر بی توجهی به مردم و ...برخی مسئولین و عدم تعامل با کشور مربوطه و نهایتا انجام اقدامات لازم، طبق معمول مردم بیچاره باید تاوانش را پس بدهند.
ما تا قبل از 7 سال پیش چه می دانستیم هوای آلوده ی توام با خاک و ریزگرد چیه؟ برای اینکه مسئولین نازنین در آن زمان تعاملات لازم را با کشور مربوطه انجام می دادند و با مالش پاشی و اموری از این دست مانع بوجود آمدن این مشکلات برای مردم می شدند.
یادش بخیر
چه روزگاری داشتیم و قدر ندانستیم...
و در این 7 سال چه چیزها دیدیدم و کشیدیم که تا به حال نمی دانستیم و نکشیدیم.
یاد باد آن روزگاران خوش و رفاه مردم و توجه به مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
0
0
تهرانی های عزیز که قطعاً فرزند وفامیل های ما هم درمیان شماهاست ! نترسید .3 یا 4 روز است که این "ریزگرد‌ها" مهمان ما خوزستانی هاست .ما که از رو بردیمشون ببینیم شما چه میکنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین