کد خبر: ۱۴۸۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵

جزییات کشتی‌سواری برای سفر‌ها نوروزی از طریق بنادر جنوبی ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بیش از 187 هزار مسافر و 14 هزار خودرو از طریق 7 فروند شناور مسافری کشتیرانی والفجر در ایام نوروز جابجا خواهند شد. 

مديرعامل کشتيراني والفجر با بيان اين مطلب گفت: ناوگان کشتيراني والفجر از 27 اسفند ماه جاري تا پايان تعطيلات نوروز آمادگي لازم به منظور جابجايي مسافران دريايي نوروزي از طريق بنادر جنوبي را دارد.
 
کاپيتان حمزه کشاورز افزود: اين شرکت از دهم اسفند ماه جاري اقدام به پيش فروش بليط هاي سفرهاي دريايي نوروزي از مقاصد بندر لنگه به کيش و بالعکس را در دستور کار خود قرار داد. 

وي ادامه داد: بر اين اساس در مسير بندر لنگه به کيش دو فروند شناور رو رو با ظرفيت حمل 600 نفر مسافر و 130 دستگاه خودرو طي سه سرويس رفت و برگشت حدود 14 هزار مسافر و گردشگر را جابجا خواهند کرد. 

مدير عامل کشتيراني والفجر گفت: علاوه بر اين يک فروند شناور کاتاماران تندرو نيز با ظرفيت حمل 250 مسافر طي پنج سرويس جابجايي 45 هزار گردشگر نوروزي در مسير بندرعباس به قشم و بالعکس را در ايام نوروز بر عهده خواهند داشت. 

وي همچنين اظهار داشت: دو فروند شناور مسافري با ظرفيت حمل 250 مسافر نيز در مسير بوشهر به خارگ و بالعکس در طول ايام نوروز اقدام به جابجايي بيش از 17 هزار مسافر خواهند کرد. 

کاپيتان کشاورز در خصوص سفرهاي خارجي کشتيراني والفجر نيز گفت : يک فروند شناور کاتاماران تندرو با قابليت حمل 250 مسافر به صورت سه سرويس منظم در هفته در مسير خرمشهر به کويت و بالعکس اقدام به جابجايي مسافران و گردشگران نوروزي خواهد کرد که پيش بيني مي شود حدود چهار هزار مسافر در طول اين ايام در اين مسير جابجا شوند. 

وي همچنين از جابجايي گردشگران نوروزي در مسير بندر آفتاب به کيش خبر داد و گفت: يک فروند شناور کاتاماران در مسير بندر آفتاب به کيش و بالعکس روزانه دو هزار و پانصد مسافر را در ايام نوروز جابجا خواهد کرد که اين تعداد در طول ايام به 45 هزار مسافر خواهد رسيد. 

به گفته وي سفرهاي تفريحي کشتي هاي آکواريوم دريايي دور جزيره کيش و همچنين تورهاي دريايي کيش – بوشهر و خرمشهر در ايام نوروز نيز داير و حدود 15 هزار گردشگر جابجا خواهند شد. 

مدير عامل کشتيراني والفجر با اشاره به ارائه تسهيلات به مسافران نوروزي گفت: نرخ حمل خودرو از طريق شناورهاي کشتيراني والفجر در مسير بندر لنگه به کيش در نوروز امسال با 8 درصد تخفيف نسبت به تعرفه مصوب اعمال مي شود تا مسافران و گردشگران بتوانند خودروهاي خود را در کيش به همراه داشته باشند. 

کاپيتان کشاورز تاکيد کرد: بر اساس اعلام اين شرکت مسافريني که قصد سفر به جزيره قشم را دارند مي توانند از طريق اسکله حقاني بندرعباس به اسکله ذاکري قشم به صورت روزانه از کشتي هاي فوق مدرن اين شرکت استفاده کنند. 

به گزارش خبرآنلاین، مدير عامل کشتيراني والفجر ادامه داد: کليه مسافرين و خودروهاي سواري که با شناورهاي اين شرکت سفر مي کنند از مزاياي پوشش بيمه ايي کامل برخوردار هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین