کد خبر: ۱۶۸۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰

تمهيدات امنيتي برگزاري اجلاس تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزير كشور اعلام كرد كه تمهيدات امنيتي لازم براي برگزاري مناسب اجلاس سران غير متعهدها در نظر گرفته‌ شده است.

مصطفي محمدنجار درباره‌ي برنامه‌هاي دولت براي برگزاري اجلاس غير متعهدها گفت: برنامه‌ريزي مفصلي در اين زمينه انجام شده و تمام وزارتخانه‌هاي مربوطه در اين زمينه فعال هستند و اميدوارم به بهترين نحو اين اجلاس برگزار شود ما نيز تمهيدات امنيتي لازم براي برگزاري مناسب اين اجلاس را در نظر گرفته‌ايم.

وي همچنين درباره‌ي آخرين وضعيت رسيدگي به زلزله زدگان آذربايجان شرقي گفت: خوشبختانه براي رسيدگي به وضعيت زلزله زدگان در آذربايجان با سرعت بالايي از همان لحظات ابتدايي رسيدگي شروع شد و همه‌ي دستگاه‌هاي ذيربط فعاليت‌هاي خود را آغاز كردند و توانستند طي 48 ساعت زلزله زدگان را اسكان موقت دهند كه اين خود يك ركورد است.

وي افزود :من درباره‌ي رسيدگي به وضعيت زلزله زدگان گزارش مفصلي به دولت ارائه دادم و به دستور رئيس جمهور 60 ميليارد تومان كمك بلاعوض براي زلزله زدگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا،وزير كشور اعلام كرد: مقرر شد كه بيش از 400 و احد مسكوني براي زلزله زدگان ساخته شود و همچنين تسهيلاتي براي بازسازي منازل زلزله زده در نظر گرفته شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
خود دولت اعلام میکنه 1340 واحد تخریب شده.. خود دولت هم میگه 400 تا می سازه... 940 تای بقیه هم حتمن باهاس تو همون چادر بمونن دیگه ، نه آقای وزیر!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
0
0
خوش به حال زلزله زدگان آذربایجان ای کاش یک زلزله ای هم برای ما تهرانی های بی بضاعت و سایر شهرستانهای مستضعف بیاد و مسئولین به ما هم رسیدگی کنند این ترکها خیلی خیلی زرنگ هستند آنقدر مسئله را بزرگ کردند تا به هدفشان رسیدند. لازم به ذکر است قشر سرمایه دار جامعه را ترکها تشکیل میدهند. تمام سوپر مارکتها ، دفتر فنی ها، رستوران ها، کارخانه ها و تاجرها فرش فروشی ها و ...
این زلزله نعمت خدایی بود که همه را یکسان میکند غنی و بدبخت یکسانند. بدبختها هم به یک نون و نوایی میرسند.... خدایا باز هم در رحمتت را بگشا بلکه تکانی به مردم و دولت بخورد و همه به هم کمک کنند اگه قبل از واقعه مردم و دولت اینقدر مهربان و باسخاوت بودند جهان گلستان بود....!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین