کد خبر: ۹۱۹۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۵

هشت خودروی جدید به بازار می‌آید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شرکت سایپا در سال جاری 16 خودروی جدید وارد بازار می‌کند که از این تعداد 8 خودور سواری و 8 خودرو نیز تجاری خواهند بود. 

روشنی مقدم قائم‌مقام شرکت سایپا با اعلام این خبر در گفتگو با دنیای اقتصادعنوان کرد: «در سال جاری گروه خودروسازی سایپا هشت خودرو سواری جدید وارد بازار خواهد کرد که از میان این محصولات دو خودرو به صورت فیس لیفت به بازار عرضه می‌شوند و مابقی خودروها نیز محصولات جدید هستند که وارد خط تولید شرکت سایپا خواهند شد». 

روشنی مقدم در خصوص خوردوهای فیس لیفت جدید این شرکت اظهار داشت: «تندر فیس لیفت و مروارید که فیس لیفت پراید نسیم است، در سال جاری به عنوان خودروهای فیس لیفت جدید وارد بازار می‌شوند». 

وی در خصوص اینکه آیا مجوز تولید تندر فیس لیفت از سوی شرکت رنو صادر شده یا خیر عنوان کرد: «مجوزهای تولید از سوی شرکت رنو اخذ شده و تولید این خودرو طی چند ماه آینده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد». 

به گفته روشنی مقدم تندر فیس لیفت نسبت به تندر معمولی افزایش قیمت چندانی نخواهد داشت. آغاز تولید تندر فیس لیفت در حالی است که هم اکنون تولید این خودرو در شرکتهای ایران‌خودرو و پارس خودرو، به کندی صورت می‌گیرد و کمبود قطعه در سال جاری بارها به توقف تولید این خودرو منجر شده است که با این شرایط معلوم نیست که سایپا چگونه می‌خواهد تولید فیس لیفت این خودرو را آغاز کند. 

به گفته روشنی مقدم علاوه‌بر خودروهای فیس لیفت این شرکت در سال جاری خودروهای مینیاتور،مگان 2000سی‌سی دنده اتومات و هفت دنده معمولی، تینا، قشفایی و ریو دنده اتومات را وارد بازار خواهد کرد. 

وی در خصوص زمان ورود این خودروها به بازار می‌گوید: «مینیاتور و مروارید مهر، یا آبان ماه در بازار عرضه می‌شوند و پس از آن سایر خودروها به بازار عرضه خواهند شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین